buzzy Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg skal på gave-og interiørmessen på Lillestrøm i slutten av januar. Lurer i den forbindelse på om noen vet hva det koster å parkere der. Usikker på om jeg skal kjøre eller ta toget... 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg pleier å ta toget. synes det er like greit. Togstasjonen er rett ved messen. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Stor parkeringsplass utenfor messelokalet. 0 Siter
buzzy Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Skrevet 4. januar 2008 Stor parkeringsplass utenfor messelokalet. Ja, jeg så på internettsidene at der er stor parkeringsplass med parkeringsautomater. Men det stod ikke noe om pris som jeg kunne se... Har du peiling på ca.pris? Har mest lyst å kjøre... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ja, jeg så på internettsidene at der er stor parkeringsplass med parkeringsautomater. Men det stod ikke noe om pris som jeg kunne se... Har du peiling på ca.pris? Har mest lyst å kjøre... Det vet jeg dessverre ikke, men de vet sikkert å ta seg betalt. Prøv å ringe dem for å høre hva det koster. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.