Gå til innhold

Stakkars Britney

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørs om det allerede er skjedd uopprettelig skade her. Den ene sønnen er innlegt med "en ukjent substans i kroppen". Stakkars BS, hun er totalt ute på kjøret. Hun skulle vært langt borte fra LA, narkotika og paparazzifotografer.

Skrevet

Ille hva berømmelse kan gjøre med folk.. Hun burde ta ansvar for handlingene sine som alle andre mindre rike mennesker må: Ta hensyn til rettskjennelser, respektere hva som er best for barna osv.. Det er jo en grunn til at faren har omsorgen for barna!

Blir så irritert når de med penger bare kan kjøpe seg unna straff! ARG!

Skrevet

ja er trist. når man ser på den uskyldige jenta som var for noen år tilbaker, er hun ikke å kjenne igjen...

triste greier...

Gjest Teatrika
Skrevet

Stakkar og stakkar, fru Blom. Det er faktisk lov til å ta tak i livet sitt og gjøre noe skikkelig ut av det. Det er ene og alene hennes egen feil at det går som det går!!

Skrevet

Stakkar og stakkar, fru Blom. Det er faktisk lov til å ta tak i livet sitt og gjøre noe skikkelig ut av det. Det er ene og alene hennes egen feil at det går som det går!!

Nå er det ikke bestandig så enkelt da. På meg virker det som om hun fikk en fødselsdepresjon, i alle fall etter barn nr. 2. Og med en drittsekk til ektemann, samlivsbrudd og media som henger på henne hele tiden skjønner jeg godt at det klikker for noen og enhver.

Skrevet

Nå er det ikke bestandig så enkelt da. På meg virker det som om hun fikk en fødselsdepresjon, i alle fall etter barn nr. 2. Og med en drittsekk til ektemann, samlivsbrudd og media som henger på henne hele tiden skjønner jeg godt at det klikker for noen og enhver.

''Og med en drittsekk til ektemann, samlivsbrudd og media som henger..."

Hvordan vet vi at ektemannen (eksen?) er en drittsekk? Jeg har ikke fulgt med så nøye her. :o)

Skrevet

''Og med en drittsekk til ektemann, samlivsbrudd og media som henger..."

Hvordan vet vi at ektemannen (eksen?) er en drittsekk? Jeg har ikke fulgt med så nøye her. :o)

JEg har heller ikke fulgt så veldig nøye med, men det jeg har fått med meg har gitt meg det inntrykket at han ikke er noen snill og god fyr som vil hennes beste.

Skrevet

Det kan da ikke bli stort verre enn det er nå. Huff. Huff og huff. Det er bare tragisk er det. NÅ må hun vel få hjelpen hun trenger?

Skrevet

Å leve et liv i offentligheten med presse og paparazzier i hælene hele døgnet, å stadig se bilder og nyhetssaker om seg selv, fulle av sensasjonslyst og løgner, tror jeg ville fått enhver til å gå av skaftet.

Jada, hun ville opprinnelig selv ut i rampelyset, men hun har ingen angreknapp, ingen mulighet til å leve et anonymt liv.

jeg skjønner godt at det er vanskelig å takle. Det er en spis-eller-bli-spist-bransje.

Håper hun får god hjelp.

Gjest ChiengMai
Skrevet

JEg har heller ikke fulgt så veldig nøye med, men det jeg har fått med meg har gitt meg det inntrykket at han ikke er noen snill og god fyr som vil hennes beste.

men så lenge han vil barnas beste er vel det det viktigste, tross alt?

Skrevet

men så lenge han vil barnas beste er vel det det viktigste, tross alt?

Jeg sier jo ikke at han ikke vil barnas beste, og slik Britney har det nå har nok barna det best hos ham (alt basert på det media sier selvsagt).

Dog tror jeg han absolutt har vært en medvirkende årsak til at hun har havnet der hun er nå.

Gjest det er trist
Skrevet

Jeg sier jo ikke at han ikke vil barnas beste, og slik Britney har det nå har nok barna det best hos ham (alt basert på det media sier selvsagt).

Dog tror jeg han absolutt har vært en medvirkende årsak til at hun har havnet der hun er nå.

Det var jo etter K-Fed at alt gikk til helvete for Britney. Han var nok bare en drittsekk-gigolo på jakt etter penger og berømmelse.

Gjest ChiengMai
Skrevet

''Dog tror jeg han absolutt har vært en medvirkende årsak til at hun har havnet der hun er nå.''

Nå kjenner jeg selvsagt ikke noen av dem, men om man gidder følge med litt (eller bare tilfeldig slumper til å lese stoff om Britney Spears som man snubler over i nettavisene), så kan man mer enn tydelig se at ho var ute å kjøre og gjorde merkelige ting lenge før ho gifta seg med Federline (eller hva nå fyren heter...). Flatfyll og merkelige giftemål kan jo nevnes som eksempler.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det var jo etter K-Fed at alt gikk til helvete for Britney. Han var nok bare en drittsekk-gigolo på jakt etter penger og berømmelse.

''Det var jo etter K-Fed at alt gikk til helvete for Britney.''

Det der tror jeg ikke noe på, det skjedde mange merkelige ting lenge før ho ramla borti den fyren der. At han ikke akkurat virker som noe prakteksemplar er nå så sin sak, men ho var nok på full fart nedover før han dukka opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...