Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en 15 års gammel jente til å hjelpe meg litt med barnepass etter skoletid hver dag. Hun skal da hente barnet hos meg på kontoret, så skal de sammen gå hjem og spise og gjøre lekser. Det blir ca 2 timer hver dag. Og altså 5 dager i uken. Hvor mye skal hun ha i lønn?

Jeg vil ikke betale hverken for lite eller for mye, da jenta også skal lære seg litt om "arbeidslivet". Hva syns du er passe?

Takknemlig for innspill.

Kan ta med at jeg kjører henne hjem de dagene hun ikke får annen avtalt skyss.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg ville betalt ca kr 1000,- pr uke.

100,- timen for å være barnevakt? Det var vel litt drøyt?

Skrevet

100,- timen for å være barnevakt? Det var vel litt drøyt?

Jeg blingsa litt, mente ca 500 pr uke, dvs. kr. 50 pr time :-)

Skrevet

Jeg ville betalt ca kr 1000,- pr uke.

Jeg svarte litt for fort, mente at det er rimelig å betale ca kr 50,- pr time og dermed kr 500,- pr uke :-)

Skrevet

Jeg blingsa litt, mente ca 500 pr uke, dvs. kr. 50 pr time :-)

*Hehe* En femitlapp i timen høres greit ut ja. :o)

Annonse

Gjest Elextra
Skrevet

Tenker 100 kr. dagen, jeg, men har egentlig ikke særlig peil.

Skrevet

Kr. 50,- pr time høres veldig lite ut. Jeg ville sjekket litt rundt der du bor. Tror jeg betalte kr 70,- pr time for 10 år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...