Gjest litt beklemt kan du si Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Kan det være "skadelig" for et barn på 4-5 år å kose mammas pupp? Og i tilfelle på hvilken måte? Jeg synes det er litt rart å være vitne til dette, og lurer på når det er naturlig å slutte med den slags kosing. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hva mener du med å kose med mammas pupp da? Det er jo forskjell på det å ta på, kjenne litt av nysgjerrighet og det å ligge på fanget og bruke puppen som "kjæledyr". Likevel vil jeg ikke tro at et barn tar noe skade av det, da. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Tror jeg ville ledet han til å kose med noe annet, men skadelig? Neppe - det måtte i så fall være andres reaksjon på denne kosingen. Min fireåring liker tydelig å lene hodet mot brystet/puppen når han sitter på fanget og jeg leser for ham. Skulle jeg liksom bekymre meg over det? Hehe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.