musikeren Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Jeg trur jeg skreiv et innlegg om påfølgende før en gang, med en annen vinkling, men jeg kom over det igjen, og det bare slår meg - Gjelder ikke dette begge veier, egentlig? Kan en si at det er en guttegreie? Er det ikke like mye en jentegreie? Poenget er vel hvem som avslår, og hvem som blir avslått. Siterer: "Han er faktisk ikke interessert. Tygg på de ordene. Øv deg på å si dem høyt. Harde ord å takle, jeg vet det. Og alt for enkle å glemme. Allikevel er de verdt litt oppmerksomhet, for er det én ting jenter tenker mye på, snakker mye om, ja i perioder går alt i livet i baner rundt nettopp dette temaet; er han interessert? Utrolig nok klarer jenter som regel alltid å komme frem til at ja, han er nok det. Han er bare litt sjenert, litt opptatt, har mye å gjøre på jobben, har mistet nummeret ditt, eller han spiller rett og slett kostbar. Ja vel, hvis du sier det så... Du har nettopp møtt en gutt, og han er selvfølgelig kjempe søt. Og snill. Og kjekk. Og sannsynligvis singel, han oppførte seg i hvert fall sånn. Men nå har du ikke sett han på noen dager, og du kjenner at sommerfuglene begynner å formere seg i magen. Dere snakket riktignok bare sammen i noen minutter, men du er ganske sikker på at han satt og lurte på om han skulle kysse deg, i hvert fall gi deg en klem. En ting kan da være grei å huske på: Hvis du kan finne han, kan han finne deg. Når du har googlet på tredje forsøket, sendt melding til din venninne som kjenner broren til kompisen hans, når du har gjort alt det og sitter med telefonnummeret i hånden så husk dette; finner du han, finner han deg. Og er han så fryktelig interessert som du får han til å være, ja da sender han deg en melding! Gutter er mer opptatt av handlinger enn ord. Og forresten, hvorfor ba han ikke likeså godt om nummeret ditt med en gang? Mye enklere, og gutter er enkle. Når en mann er interessert, gir han uttrykk for det. Han ringer, han møter opp til avtaler, han vil treffe vennene dine, han klarer ikke å holde øynene eller fingrene fra deg, og når det blir på tide å ha sex, stiller han gladelig til tjeneste. Det spiller INGEN rolle om han skal begynne i ny jobb som USA`s president kl. 04.00 dagen etter! Han er parat! Menn er ikke kompliserte, selv om vi kanskje liker å tro det. Men de er feige! De foretrekker å amputere høyrearmen fremfor å si; "Du er ikke den rette for meg". De er namlig ganske sikre på at vi kvinner kan finne på å drepe dem da! Eller seg selv. Eller begge to! Eller ENDA verre; begynne å gråte og skjelle dem ut. Likevel, om de ikke sier det rett ut, så viser de det tydelig. Eller? Når han ikke svarer på meldingene dine er det selvfølgelig ikke fordi han ikke er interessert. Neida, han har helt sikkert badet med mobilen, han gjorde jo det en gang sa han, helt sikkert det som har skjedd. Eller mistet den i do. Og at han ikke sender melding først, hvilke unnskyldninger var det jeg hadde ramset opp? Jo; litt sjenert, litt opptatt, har mye å gjøre på jobben, har mistet nummeret ditt, eller han spiller rett og slett kostbar, sånn var det. Bare å velge en. Så; noen ganger kan det kanskje være greit å innse at nei, dette er det nok ikke verdt å investere verken tid eller sommerfugler i. Slutt å finne på unnskyldninger for ham, oppførselen taler for seg. Så får det heller vært at han var søt. Og snill. Og kjekk. Og sannsynligvis singel. For han var faktisk ikke interessert." 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Dette var et morsomt innlegg, og jaggu meg tror jeg det ligger mye sannhet i det . Du har rett. Menn er ikke så kompliserte i tankegangen som mange kvinner er. Vi kan være uhyre dillete og tenkende. Vi legger nesten mer vekt på blikk enn ord og handlinger. Et blikk kan jo si så mye. Jeg har venninner som har fundert mye på hva en potensiell kjæreste mente med flere kommaer etter hverandre i en setning på sms. Det meste skal analyseres. Ja, jeg har vært singel selv også Jeg har nok hatt mange dillete tanker opp gjennom tidene og lurt på om _han_ er interessert. Mannen min traff jeg i sin tid hos en venninne før vi dro på byen. Dagen etter ringte han.. Noen dager etter der igjen ringte han og inviterte meg med på en utenlandstur. Enkelt og greit 0 Siter
Glimtipper Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Helt enig. Om man virkelig liker noen, så driter man i spillereglene og man spiller ikke kostbar. Sånn er de aller, aller fleste menn og kvinner. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Du bør ikkje spøke med det å miste mobilen i do, for det har nemlig skjedd meg. 0 Siter
Gjest mallet Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg kjenner i alle fall både menn og kvinner dette kunne passet på 0 Siter
adelie Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Godt skrevet! Hadde bare jenter skjønt det. Jeg er blitt så voksen (erfaren) at jeg vet at det er slik. Men nå er gutta som oftest interessert. Problemet ligger i å vite hva de mener med denne interessen. Eller først å fremst om de i det hele tatt er verdt å bli kjent med ... *sukk*. Ikke for det, det fins 1000 ålreite menn, men de er jo som regel opptatt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Godt skrevet! Hadde bare jenter skjønt det. Jeg er blitt så voksen (erfaren) at jeg vet at det er slik. Men nå er gutta som oftest interessert. Problemet ligger i å vite hva de mener med denne interessen. Eller først å fremst om de i det hele tatt er verdt å bli kjent med ... *sukk*. Ikke for det, det fins 1000 ålreite menn, men de er jo som regel opptatt. ''Ikke for det, det fins 1000 ålreite menn, men de er jo som regel opptatt.'' Det var lite med tanke på at det finnes ca. 3 500 000 000 menn på denne kloden. *S* 0 Siter
adelie Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 ''Ikke for det, det fins 1000 ålreite menn, men de er jo som regel opptatt.'' Det var lite med tanke på at det finnes ca. 3 500 000 000 menn på denne kloden. *S* Hmmm.. jeg glemte alle de på kloden, sånn i farta. tenkte mer på de som bor i rimelig avstand til meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.