Gå til innhold

Kliner dere i sengen om morgenen?

Anbefalte innlegg

Gjest pusser tenne først
Skrevet

En ting jeg alltid har lurt på, er det noen som starter dagen med å kline i sengen? Jeg tenker da på når man akkurat har våknet og enda ikke har rukket å pusse tenner/tygge tyggegummi e.l.. I romantiske filmer gjør man stadig vekk dette, men det er ikke akkurat målbart i og med at skuespillerne neppe har ligget i senga i 7 timer før de filmer.

Jeg har aldri gjort dette, da med respekt for min(e) respektive sengevenner. Morgenånden min holder jeg for meg selv :)

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke, men har vi sex, men uten kyss. :-)

Skrevet

Hehe, nei. Vi nusser gjerne, spesielt på kinn og skulder og sånn, men ikke noe klining. Hender vi har sex da.. men da prøver jeg å ikke puste og pese så mye =p

Er i grunn lenge siden vi har klint i det hele tatt tror jeg.. =/

Skrevet

Ikke kline nei..Men kysse litt det går!!

Og som noen skrev,ikke puste så voldsomt.. :0)

Skrevet

Å ja da. Morgensex er det beste i hele verden!!!

Skrevet

Klinging i betydning rundsleiking av hverandres ansikter - nei. :o) Men ligge tett inntil, kose, småprate og ha sex - ja.

Gjest anonym i dag ja.
Skrevet

Vi har alltid en pastilleske liggende ved senga. Dermed deler vi på en pastill litt frem og tilbake. Og det er romantisk!

Skrevet

Vi har alltid en pastilleske liggende ved senga. Dermed deler vi på en pastill litt frem og tilbake. Og det er romantisk!

Det var lurt.

Ikke alle typer som skjønner det der!

Men absolutt best å ikke måtte opp av senga først, da blir liksom noe borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...