Gjest pusser tenne først Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 En ting jeg alltid har lurt på, er det noen som starter dagen med å kline i sengen? Jeg tenker da på når man akkurat har våknet og enda ikke har rukket å pusse tenner/tygge tyggegummi e.l.. I romantiske filmer gjør man stadig vekk dette, men det er ikke akkurat målbart i og med at skuespillerne neppe har ligget i senga i 7 timer før de filmer. Jeg har aldri gjort dette, da med respekt for min(e) respektive sengevenner. Morgenånden min holder jeg for meg selv 0 Siter
flowy Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Nei, det gjør vi ikke, men har vi sex, men uten kyss. :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 4. januar 2008 Skrevet 4. januar 2008 Hehe, nei. Vi nusser gjerne, spesielt på kinn og skulder og sånn, men ikke noe klining. Hender vi har sex da.. men da prøver jeg å ikke puste og pese så mye =p Er i grunn lenge siden vi har klint i det hele tatt tror jeg.. =/ 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ikke kline nei..Men kysse litt det går!! Og som noen skrev,ikke puste så voldsomt.. :0) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Å ja da. Morgensex er det beste i hele verden!!! 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Klinging i betydning rundsleiking av hverandres ansikter - nei. ) Men ligge tett inntil, kose, småprate og ha sex - ja. 0 Siter
Gjest anonym i dag ja. Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Vi har alltid en pastilleske liggende ved senga. Dermed deler vi på en pastill litt frem og tilbake. Og det er romantisk! 0 Siter
adelie Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Vi har alltid en pastilleske liggende ved senga. Dermed deler vi på en pastill litt frem og tilbake. Og det er romantisk! Det var lurt. Ikke alle typer som skjønner det der! Men absolutt best å ikke måtte opp av senga først, da blir liksom noe borte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.