Gå til innhold

Betaling av barnevakt igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en jente på 15år skal passe to unger fra fredag til søndag,

hvor mye er greit å betale?

Vil ikke betale for lite igjen...

Og ja,det er en ansvarsfull 15 åring som er godt vant med mine og andres unger,så henne stoler jeg på.

Mvh

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan jo spørre henne om hvor mye hun blir fornøyd med.

Skrevet

Du kan jo spørre henne om hvor mye hun blir fornøyd med.

Klart jeg kan det,men syns det er litt greit å vite hva andre gir..

Også er hun liksom fornøyd med alt....

Persille1365381127
Skrevet

Når foreldre i bhg bruker de ansatte til sånne oppdrag - så pleier jeg å si 1000 kroner døgnet som anebfalt pris.

Alternativt 1500 for to døgn - kommer litt an på settingen. Om det innebærer alt fra henting i bhg fredag til levering i bhg mandag - eller om det er fra etter sengetid fredag kveld til søndag ettermiddag.

For en 15.åring, tja - kanskje 1000 for hele helgen?

Skrevet

Når foreldre i bhg bruker de ansatte til sånne oppdrag - så pleier jeg å si 1000 kroner døgnet som anebfalt pris.

Alternativt 1500 for to døgn - kommer litt an på settingen. Om det innebærer alt fra henting i bhg fredag til levering i bhg mandag - eller om det er fra etter sengetid fredag kveld til søndag ettermiddag.

For en 15.åring, tja - kanskje 1000 for hele helgen?

Var noe sånt jeg også hadde tenkt på,men var redd det var for lite..

Blir fra fredag ettermiddag til søndag ettermiddag.

Takk!

Caloni Makaroni
Skrevet

Var noe sånt jeg også hadde tenkt på,men var redd det var for lite..

Blir fra fredag ettermiddag til søndag ettermiddag.

Takk!

Jeg fikk 500 per døgn (men da bare ett døgn av gangen som regel) for å passe tre unger, det er kanskje rundt 8 år siden nå. Så med litt prisstigning de årene, så synes jeg 1000 kroner for helga høres passelig ut :)

Annonse

Skrevet

Jeg fikk 500 per døgn (men da bare ett døgn av gangen som regel) for å passe tre unger, det er kanskje rundt 8 år siden nå. Så med litt prisstigning de årene, så synes jeg 1000 kroner for helga høres passelig ut :)

Takk for innspill! :0)

The Punisher
Skrevet

Klart jeg kan det,men syns det er litt greit å vite hva andre gir..

Også er hun liksom fornøyd med alt....

1500 kr minst...

hvorfor skal hun få mindre enn voksen? Hun gjør samme nytten, og kanskje eksta faktisk, i og med at hun bruker mer energi som ung, mer usikkermoment for henne. Kjør 1500 du.. i og med at hun viser takknemlighet fra før av.. hele helga... come on

Skrevet

1500 kr minst...

hvorfor skal hun få mindre enn voksen? Hun gjør samme nytten, og kanskje eksta faktisk, i og med at hun bruker mer energi som ung, mer usikkermoment for henne. Kjør 1500 du.. i og med at hun viser takknemlighet fra før av.. hele helga... come on

Takk for innspill!!

Pratet med samboer,og vi har bestemt oss for å gi henne 1500kroner.

:0)

Så da blir hun nok fornøyd!!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...