Gjest tube Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hva synes dere om folk som ikke kan legge planer uten å spørre kjæresten først? har en veninne som er sånn,ho vet aldri om ho kan være med på noe og sier alltid at ho skal høre med han hva som skjer.er forferdelig irriterende og ho blir irritert om jeg sier noe om det.Hun har alltid bært ei sprudlende jente og vi hadde veldig god kontakt før hun fikk seg kjæreste.Selfølgelig er det jo bare hyggelig at hun har funnet noen men hun har liksom ikke egne meninger lenger.man kan vel ha en filmkveld med veninner uten at man må høre med gubben først? huff,er bare så irritert...hehe. 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hva jeg synes om det? Jeg synes det er lurt å be om litt tid, slik at hun ikke risikerer å "dobbeltbooke", hvis det er derfor hun gjør det. Hvis det er slik at hun har en kontrollerende kjæreste blir jo saken en annen.. den andre ytterlighet er heller ikke særlig lett å forholde seg til, personen som ikke tar hensyn til kjærestens ønsker og felles planer men bare tenker på seg selv og sine ønsker. Neei, jeg kan ikke se at det skal være noe styort problem, men jeg vet det er vanskelig for venninner når hun ene får kjæreste :-) 0 Siter
Gjest tube Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hva jeg synes om det? Jeg synes det er lurt å be om litt tid, slik at hun ikke risikerer å "dobbeltbooke", hvis det er derfor hun gjør det. Hvis det er slik at hun har en kontrollerende kjæreste blir jo saken en annen.. den andre ytterlighet er heller ikke særlig lett å forholde seg til, personen som ikke tar hensyn til kjærestens ønsker og felles planer men bare tenker på seg selv og sine ønsker. Neei, jeg kan ikke se at det skal være noe styort problem, men jeg vet det er vanskelig for venninner når hun ene får kjæreste :-) Ok:) men dette skjer hver eneste gang noen spør.og de har vært sammen nå i snart 4 år... 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ok:) men dette skjer hver eneste gang noen spør.og de har vært sammen nå i snart 4 år... Tror du at hun er sammen med en kontrollfreak? Hvordan ender det tilslutt da, pleier hun å bli med når hun får diskutert med han? 0 Siter
Gjest tube Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Tror du at hun er sammen med en kontrollfreak? Hvordan ender det tilslutt da, pleier hun å bli med når hun får diskutert med han? som regel så ender det med at ho ikke blir med.vet ikke egentlig helt hvordan han er ,for det er veldig sjelden at jeg møter han.men har fått intrykk av at han ikke har noe imot det...men har skjønt det sånn at hun ikke helt stoler på han,kanksje er det derfor... 0 Siter
Kalevala Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Kanskje hun er av den typen som trenger litt tid til å tenke på om hun har lyst eller eller ikke - og så bruker kjæresten som unnskyldning for å få en liten tenkepause? 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg brukte slike utsagn når jeg ikke hadde lyst å være sammen med andre venner. Kanskje har hun ikke lyst være med på filmkveld? Når man er forelsket har man ofte bare lyst å være sammen med kjæresten. Men etter en stund går det over;o) Ikke noe å irritere seg over syns jeg. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ja,jeg pleier som regel alltid høre med min mann før jeg bestemmer noe.Det gjør jeg utav respekt for han. Klart man hopper på noe innimellom,men forhører meg som regel. Ikke fordi jeg må,og han er ingen kontroll freak. Han gjør det samme mot meg. Så vi er sikkert fryktlig irriterende.. ;0) Hører jo med at vi har to unger,og da kan vi jo ikke bare bestemme oss for ting på hver vår kant heller... 0 Siter
Gjest tube Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg brukte slike utsagn når jeg ikke hadde lyst å være sammen med andre venner. Kanskje har hun ikke lyst være med på filmkveld? Når man er forelsket har man ofte bare lyst å være sammen med kjæresten. Men etter en stund går det over;o) Ikke noe å irritere seg over syns jeg. hehe,ja kanskje det bare er jeg som er i litt dårlig humør i dag:-p 0 Siter
....AV Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Både jeg og mannen min hører alltid med den andre før vi sier ja til en avtale. Vi har ganske fulle kalendre og to barn, så vi må passe på at vi ikke dobbeltbooker. Men hvis det ikke er krasj, blir vi med. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Det er kjæresten/samboer/ektefelle som er ens nærmeste, det skulle bare mangle om de ikke skal bli spurt før man inngår avtaler med andre. Enten man liker det eller ikke, for de fleste kommer venner i andre rekke, og det bør nok vennene bare akseptere. 0 Siter
Gjest Silver Fairy Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg forstår hva du mener, særlig når de har vært sammen i fire år og er over den første forelskelsesfasen. Flere av de som har svart i tråden her er gifte og har barn, og er eldre enn jeg tror du er. I løpet av de årene jeg hadde samboer var det aldri noe problem å avtale venninnekvelder (og omvendt). Hadde vi ingen planer for helgen var det helt ok at man gikk ut med venner. Det er jo viktig å få litt andre impulser enn kjæresten iblandt. 0 Siter
Gjest tube Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jeg forstår hva du mener, særlig når de har vært sammen i fire år og er over den første forelskelsesfasen. Flere av de som har svart i tråden her er gifte og har barn, og er eldre enn jeg tror du er. I løpet av de årene jeg hadde samboer var det aldri noe problem å avtale venninnekvelder (og omvendt). Hadde vi ingen planer for helgen var det helt ok at man gikk ut med venner. Det er jo viktig å få litt andre impulser enn kjæresten iblandt. nei de har verken barn eller bor sammen for tiden.er ikke det jeg mener at man bare skal drite i den andre men også kunne sette av tid med vennene sine når man uansett ikke har noen planer.formulerte meg kanskje litt feil i tråden min men.det har skjedd flere ganger at hun har sagt at hun ikke har planer og at typen skulle bort,hvor da litt senere har typen plutselig ombestemt seg og da skal hun være hjemme med han. ble mye rør det her men:-p Jeg er selv i et forhold og vi har ikke noe problem med å sette av litt tid til venner imellom samtidig som vi setter av tid til hverandre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.