Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, huffda. Joda jeg skrev feil i farta. Sorry Ulvinnen. Jeg mente da selvsagt Sørlandet og strekningen opp til Oslo. Lite skrivefeil fra mig altså, ikke geografisk kunnskapssvakhet som kanskje gjelder det fleste norske innbyggere. :-) Men det er jo nasjonal krise uansett, er det ikke...? :-)

Jeg skjønner ikke hvordan du og andre klarer å tolke det som ei nasjonal krise heller (joda jeg ser at du skriver det med et smi:-)...). Jeg bor ikke i de rammede områdene, men leser ikke nyhetene slik du leser dem tydeligvis.

I tillegg er det ikke rart at det skrives så mye om det, det er en av Norges mest trafikerte veier og det bor myyyyyye folk der.

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

11

• nick

7

• RZO

6

• Dorthe

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tja,tror du det?

Ja, i alle fall sånn ca 95 % av dem;)

Skrevet

Ja, det er grusomt. Her på Østlandet har det kommet 5-10 cm snø. Så vi bare venter på at alle nordlendingene skal begynne å kalle oss for tullinger og sytekopper. De vet jo ikke forskjell på Østlandet og Sørlandet, stakkars. Og det må de selvsagt la gå utover oss.

*he he*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Å være nedlatende forteller helt andre ting enn din angivelige kunnskap i geografi. :-) Ha uansett et godt nytt år. Vinteren i Spydeberg blir helt sikkert flott.

Du synes det er feil å være nedlatende tilbake når nick hevder at jeg trenger å tyvtitte på kart for å vite hvor de nordligste fylkene er? Vel, som man reder så ligger man.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...