mrxx Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Nei, huffda. Joda jeg skrev feil i farta. Sorry Ulvinnen. Jeg mente da selvsagt Sørlandet og strekningen opp til Oslo. Lite skrivefeil fra mig altså, ikke geografisk kunnskapssvakhet som kanskje gjelder det fleste norske innbyggere. :-) Men det er jo nasjonal krise uansett, er det ikke...? :-) Jeg skjønner ikke hvordan du og andre klarer å tolke det som ei nasjonal krise heller (joda jeg ser at du skriver det med et smi:-)...). Jeg bor ikke i de rammede områdene, men leser ikke nyhetene slik du leser dem tydeligvis. I tillegg er det ikke rart at det skrives så mye om det, det er en av Norges mest trafikerte veier og det bor myyyyyye folk der. 0 Siter
tonie Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Tja,tror du det? Ja, i alle fall sånn ca 95 % av dem;) 0 Siter
morsan Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Ja, det er grusomt. Her på Østlandet har det kommet 5-10 cm snø. Så vi bare venter på at alle nordlendingene skal begynne å kalle oss for tullinger og sytekopper. De vet jo ikke forskjell på Østlandet og Sørlandet, stakkars. Og det må de selvsagt la gå utover oss. *he he* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Å være nedlatende forteller helt andre ting enn din angivelige kunnskap i geografi. :-) Ha uansett et godt nytt år. Vinteren i Spydeberg blir helt sikkert flott. Du synes det er feil å være nedlatende tilbake når nick hevder at jeg trenger å tyvtitte på kart for å vite hvor de nordligste fylkene er? Vel, som man reder så ligger man. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.