spyrothedragon Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Gjør dere det? Mens dere sitter og surfer litt rundt. Jeg er kriminell til å kjøpe ting og tang jeg egentlig ikke trenger mens jeg kjeder meg, spesielt elektronikk og slike "kule ting". 0 Siter
Gjest nissekjerringa Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ikke på nettet, men kan gjøre det rett som det er når jeg er ute på handletur ja. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Nei, det gjør jeg ikke. Men _har_ hendt jeg har vært innom f.eks. amazon.coml, bokkilden.no eller cdon.com for å se etter noe spesielt, og har endt opp med langt mer enn planlagt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Nei, det har eg aldri gjort. Har ikkje bankkort som funker til denslags, heldigvis... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Nei, det gjør jeg ikke. Men _har_ hendt jeg har vært innom f.eks. amazon.coml, bokkilden.no eller cdon.com for å se etter noe spesielt, og har endt opp med langt mer enn planlagt. Der er eg også innom og snuser litt, men eg har mer vært innpå "platekompaniet.no" (ikkje cdon), så har eg gjerne med meg ei lita lista neste gang eg er innom en by. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Der er eg også innom og snuser litt, men eg har mer vært innpå "platekompaniet.no" (ikkje cdon), så har eg gjerne med meg ei lita lista neste gang eg er innom en by. Det dumme når man handler hos Platekompaniet eller andre butikker er at de ikke har sjeldenhetene inne (skal ikke være veldig sjeldent heller... holder at det er noen få år gammelt og ikke blant bestselgerne) - de må bestilles. Derfor mye lettere å kjøpe slikt over nett enn i butikkene. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Det dumme når man handler hos Platekompaniet eller andre butikker er at de ikke har sjeldenhetene inne (skal ikke være veldig sjeldent heller... holder at det er noen få år gammelt og ikke blant bestselgerne) - de må bestilles. Derfor mye lettere å kjøpe slikt over nett enn i butikkene. Det har du nok rett i, eg har sjøl nesten null erfaring i å handle på nett, men eg har handla direkte fra Bokkilden og fått tilsendt faktura (men eg vet ikkje om de gjør det slik lenger), og så har eg fått venner til å bestille for meg fra amazon.com (bøker). Eg har fått tak i mye på Platekompaniet (filmer) i Bergen faktisk, og eg har sær filmsmak det kan eg love deg. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har faktisk aldri handlet på nett. Vet egentlig ikke hvorfor, men er kanskje "pyse" når det gjelder konto og penger på nett. 0 Siter
The Punisher Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Nei, det gjør jeg ikke. Men _har_ hendt jeg har vært innom f.eks. amazon.coml, bokkilden.no eller cdon.com for å se etter noe spesielt, og har endt opp med langt mer enn planlagt. cdon.com er kult da.. bare man ikke handler over evne 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ja det hender! :0) I går kjøpte jeg meg tre topper,en genser,undertøys sett og en hotpants! Nå gleder jeg meg til det kommer i posten!! :0) Er jo så gøy at!! :0) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Impulskjøp gjøres over disk her i gården, ikke over nett. ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har handlet litt tull på Netthandelen. Blant annet batteridrevne solbriller, partybriller og smellgodteri. Det er sånt jeg har bydd på når jeg allerede har en ordre. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har handlet litt tull på Netthandelen. Blant annet batteridrevne solbriller, partybriller og smellgodteri. Det er sånt jeg har bydd på når jeg allerede har en ordre. ''batteridrevne solbriller'' *Haha* Du må da bare kjede deg noe enormt ) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Har ikke noen kule sider hvor jeg kan kjøpe klær da?? ) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 ''batteridrevne solbriller'' *Haha* Du må da bare kjede deg noe enormt ) He he. *Legge skylda på ungene* De kom faktisk til nytte da datteren min trengte presang til julekalenderen på skolen. Gjett hvem som trakk den dagen solbrillene var presang?-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har handlet litt tull på Netthandelen. Blant annet batteridrevne solbriller, partybriller og smellgodteri. Det er sånt jeg har bydd på når jeg allerede har en ordre. Hva i all verden er batteridrevne solbriller?! 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hva i all verden er batteridrevne solbriller?! Kanskje det ikke var solbriller akkurat, men brillene hadde med fjernkontroll der en kan velge mellom av, på eller blinkende lys. Veldig festlig i mørket Jeg synes nå ikke brillene er så festlig da, men jeg har ledd godt av det tåpelige kjøpet. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 He he. *Legge skylda på ungene* De kom faktisk til nytte da datteren min trengte presang til julekalenderen på skolen. Gjett hvem som trakk den dagen solbrillene var presang?-) Datteren din? 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Datteren din? Jepp Jeg har et par til liggende til neste års julekalender. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.