Gå til innhold

Jeg trenger deres hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal jeg lage av mat i dag tro

Pleier å spise chicken curry eller psari plaki omtrent hver helg, kunne vært artig å prøvd noe nytt

Forslag?

Gjerne noe man ikke får servert hos bestemor

Fortsetter under...

Skrevet

Risengrynsgrøt med kanel, sukker og smørøye.

NB! Det er noe norske greier, om du ikkje har hørt om det før.

Gjest Uvitende porselen
Skrevet

jeg har nettopp vært på do.. hva skal jeg gjøre nå? to eller tre tørk, holder det,, ???

Skrevet

jeg har nettopp vært på do.. hva skal jeg gjøre nå? to eller tre tørk, holder det,, ???

1. Tre tørk bør holde (om det er dobbeltlagspapir).

2. Husk å legge ned doringen.

3. Skyll ned møkka.

4. Vask deg grundig på hendene (ikkje noe skylling).

Skrevet

Du er vel bevart eller? Ha ha

Annonse

villbringebær
Skrevet

lol :)

Skrevet

Mye morroklumper her inne

Skrevet

jeg bruker 3 tørk, men nå begynner jeg å bli lei av det så denne helga tenkte jeg faktisk å prøve 4. Noen som har prøvd det før....?

Skrevet

Det er stort sett ingen i norge som bruker å lage pizza og taco i helgene, så det kunne jo kanskje vært noe.

Skrevet

Pleier bare sitte til det tørker jeg...

;0)

Annonse

Skrevet

mosakka,lasanje,taco,pita,pizza,fyllt kyllingfile,makkaroni og farse m tomat saus!

Dette er typisk lørdags mat hos oss.. :0)

Skrevet

Det er stort sett ingen i norge som bruker å lage pizza og taco i helgene, så det kunne jo kanskje vært noe.

hehe.....Sa bare hva vi pleide ha..

Skrevet

Mye morroklumper her inne

Eg svarte faktisk på et helt anna spørsmål, og av en eller annen grunn så havna det inn under din tråd. he.he..

candyqueen_83
Skrevet

mosakka,lasanje,taco,pita,pizza,fyllt kyllingfile,makkaroni og farse m tomat saus!

Dette er typisk lørdags mat hos oss.. :0)

makaroni og farse? Hørtes litt gammeldags ut ;O)

Er det noe godt på en lørdag da? :o)

Skrevet

makaroni og farse? Hørtes litt gammeldags ut ;O)

Er det noe godt på en lørdag da? :o)

Kjempe godt!! :0)

Ungene elsker det også!!

Helle kokte makkaroni i en form,smøre farse over,ha på masse ost og så i ovnen i ca 20min.

Også har man tomat saus til..

Nam,nam.. :0)

Skrevet

hehe.....Sa bare hva vi pleide ha..

que?? Sikter du til innlegget ditt over?? :-) Som jeg ikke leste før jeg skrev mitt siden det kom etter mitt?? Så derfor myntes det altså ikke på deg i det hele tatt. :-) Det var til trådstarter.

Skrevet

que?? Sikter du til innlegget ditt over?? :-) Som jeg ikke leste før jeg skrev mitt siden det kom etter mitt?? Så derfor myntes det altså ikke på deg i det hele tatt. :-) Det var til trådstarter.

Å..Hehehe,trodde det var mine forslag du mente.. :0)

For de var jo ikke akkurat så utadisjonelle..Hehehe..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...