Gjest Fud Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Det er stort sett ingen i norge som bruker å lage pizza og taco i helgene, så det kunne jo kanskje vært noe. Ja, du sier noe 0 Siter
Piraye Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Å..Hehehe,trodde det var mine forslag du mente.. :0) For de var jo ikke akkurat så utadisjonelle..Hehehe.. Nei, det var de nå heller ikke....;-) 0 Siter
Gjest ordsomervanskelig Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 mosakka,lasanje,taco,pita,pizza,fyllt kyllingfile,makkaroni og farse m tomat saus! Dette er typisk lørdags mat hos oss.. :0) Her hadde det vært perfekt med "tako å pitsa", slik at alle ord i setningen sto i stil. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hva med kyllingsatay? Eller Tom Khai Gai? 0 Siter
Gjest alleordervanskeligetrorjeg Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Her hadde det vært perfekt med "tako å pitsa", slik at alle ord i setningen sto i stil. Ja, der var det åtte skrivefeil og like mange tegnsettingsfeil.. I én setning! 0 Siter
Gjest ordsomervanskelig Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Ja, der var det åtte skrivefeil og like mange tegnsettingsfeil.. I én setning! Jeg er imponert over denne setningen. Den skal lagres, for jeg har aldri sett maken :-) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Ja, der var det åtte skrivefeil og like mange tegnsettingsfeil.. I én setning! beklager......... 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 mosakka,lasanje,taco,pita,pizza,fyllt kyllingfile,makkaroni og farse m tomat saus! Dette er typisk lørdags mat hos oss.. :0) Det er jammen ille å se voksne mennesker med så dårlige skrivekunnskaper. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Det er jammen ille å se voksne mennesker med så dårlige skrivekunnskaper. Gikk litt fort... Beklager...... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.