Lotte :o) Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg digger gode historier. Har du en på lager? Jeg flirer godt av ting min mann forteller. Mulig jeg har fortalt denne før. Han var 15 år og en racer på offroadsykkel. Den typen guttunge som syklet i vei for full spiker, og lot det stå til. Han sleit ut èn sykkel pr sesong, til sine foreldres store fortvilelse. En dag skulle han til kameraten, noen hundre meter slak nedoverbakke unna. Han trødde seg opp i en respektabel fart, og planen var å bremse ned, da han ankom gårdsplassen. Der var det nylagte skiferheller inn mot husets hoveddør. Disse var glatte som is, og døra inn til huset sto åpen. Med dunder og brak tryna han _med_ 2-hjulingen inne i husets èntre. Kameratens mor kom straks å åpnet døra videre inn til hallen - hun lurte på hvilket bråk det var, og skulle sjekke. Dama holdt på å dåne da hun så NN liggende under sykkel og jakker, "å, er det _du_ som er her?!", var alt hun klarte å si. Hehe, dette er noe hverken syklisten eller kameraten og mora noen gang kommer til å glemme ) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 5. januar 2008 Forfatter Skrevet 5. januar 2008 Hadde han jakke på? Nei, jakkene hang på knagger i gangen, inntil han braste inn der 0 Siter
nick Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1199562512' post='3769814] Nei, jakkene hang på knagger i gangen, inntil han braste inn der Ahahahaha, så det var jakke han egentlig ville ha! Og så bruke han sykkelen! Kjempemorsomt! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 På et annet nettforum var det en som fortalte en historie jeg lo godt av igår kveld:) Når han var liten hadde familien en innekjær katt. De bodde på gård, så katta måtte være ute på natta. Problemet var at den alltid gjemte seg et sted i huset når den skjønte at folka i huset snart skulle legge seg. Mor i huset avgjorde at den siste som gikk til sengs, skulle ta ansvar for å finne katta og slippe den ut for natta. En kveld var det far i huset som la seg sist. Han fant katta veldig greit og slapp den ut. Neste morgen våkna mor og fant ut at katta hadde vært inne hele natta! Når far våkna spurte hun han om han hadde huska å slippe ut katta kvelden før. Jo, det hadde han såvisst gjort! Mor lurte på om han hadde vært trøtt når han gjorde det og det måtte han innrømme. Da kom det fra mor: "Da skjønner jeg hvorfor den lodne skinnlua di ligger på trappa ute!" 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 På et annet nettforum var det en som fortalte en historie jeg lo godt av igår kveld:) Når han var liten hadde familien en innekjær katt. De bodde på gård, så katta måtte være ute på natta. Problemet var at den alltid gjemte seg et sted i huset når den skjønte at folka i huset snart skulle legge seg. Mor i huset avgjorde at den siste som gikk til sengs, skulle ta ansvar for å finne katta og slippe den ut for natta. En kveld var det far i huset som la seg sist. Han fant katta veldig greit og slapp den ut. Neste morgen våkna mor og fant ut at katta hadde vært inne hele natta! Når far våkna spurte hun han om han hadde huska å slippe ut katta kvelden før. Jo, det hadde han såvisst gjort! Mor lurte på om han hadde vært trøtt når han gjorde det og det måtte han innrømme. Da kom det fra mor: "Da skjønner jeg hvorfor den lodne skinnlua di ligger på trappa ute!" Hehe, den var morsom Da jeg vokste opp ble katten kastet ut om natten. Når jeg fikk katt ble den hentet inn for natten. Stakkars pusen kunne jo ikke være ute alene 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Hehe, den var morsom Da jeg vokste opp ble katten kastet ut om natten. Når jeg fikk katt ble den hentet inn for natten. Stakkars pusen kunne jo ikke være ute alene Den første katten vår sov alltid inne om natta. Den lå på en stol på soverommet vårt. Problemet var at den støtt måtte ut for å tisse grytidlig på morgenen. Da hoppa den opp og satte klørne i tærne til gubben som sov sin søteste søvn (sånn går det når man stikker beina utenfor dyna;)). Gubben brumma og svor hver eneste morgen ;-) Når vi fikk våre to nåværende katter, bestemte vi oss for å ha dem ute på natta. De har alltid stilt seg ved døra sent på kvelden og vil tydelig ut. Katter er jo nattdyr:) 0 Siter
AneM1365380603 Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Den første katten vår sov alltid inne om natta. Den lå på en stol på soverommet vårt. Problemet var at den støtt måtte ut for å tisse grytidlig på morgenen. Da hoppa den opp og satte klørne i tærne til gubben som sov sin søteste søvn (sånn går det når man stikker beina utenfor dyna;)). Gubben brumma og svor hver eneste morgen ;-) Når vi fikk våre to nåværende katter, bestemte vi oss for å ha dem ute på natta. De har alltid stilt seg ved døra sent på kvelden og vil tydelig ut. Katter er jo nattdyr:) Så lenge kattene ønsker det er det jo greit Det som funket best hos oss var å holde terassedøra til soverommet åpent. Da gikk de inn og ut som de ville. Den ene luftet seg bare, for den turte ikke klatre ned, mens den andre klatret opp og ned som den ville. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Så lenge kattene ønsker det er det jo greit Det som funket best hos oss var å holde terassedøra til soverommet åpent. Da gikk de inn og ut som de ville. Den ene luftet seg bare, for den turte ikke klatre ned, mens den andre klatret opp og ned som den ville. Vi hadde nok også gjort det slik dersom vi hadde turt å ha terrassedøra åpen på natta ;-) 0 Siter
Lotte :o) Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 På et annet nettforum var det en som fortalte en historie jeg lo godt av igår kveld:) Når han var liten hadde familien en innekjær katt. De bodde på gård, så katta måtte være ute på natta. Problemet var at den alltid gjemte seg et sted i huset når den skjønte at folka i huset snart skulle legge seg. Mor i huset avgjorde at den siste som gikk til sengs, skulle ta ansvar for å finne katta og slippe den ut for natta. En kveld var det far i huset som la seg sist. Han fant katta veldig greit og slapp den ut. Neste morgen våkna mor og fant ut at katta hadde vært inne hele natta! Når far våkna spurte hun han om han hadde huska å slippe ut katta kvelden før. Jo, det hadde han såvisst gjort! Mor lurte på om han hadde vært trøtt når han gjorde det og det måtte han innrømme. Da kom det fra mor: "Da skjønner jeg hvorfor den lodne skinnlua di ligger på trappa ute!" *flirer* Jeg glemmer aldri historien din om da du _måtte_ på do, og mannen din brøyt opp WC-døra - og at det var opptatt... 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 På et annet nettforum var det en som fortalte en historie jeg lo godt av igår kveld:) Når han var liten hadde familien en innekjær katt. De bodde på gård, så katta måtte være ute på natta. Problemet var at den alltid gjemte seg et sted i huset når den skjønte at folka i huset snart skulle legge seg. Mor i huset avgjorde at den siste som gikk til sengs, skulle ta ansvar for å finne katta og slippe den ut for natta. En kveld var det far i huset som la seg sist. Han fant katta veldig greit og slapp den ut. Neste morgen våkna mor og fant ut at katta hadde vært inne hele natta! Når far våkna spurte hun han om han hadde huska å slippe ut katta kvelden før. Jo, det hadde han såvisst gjort! Mor lurte på om han hadde vært trøtt når han gjorde det og det måtte han innrømme. Da kom det fra mor: "Da skjønner jeg hvorfor den lodne skinnlua di ligger på trappa ute!" Hahaha, _den_ var morsom! :-) 0 Siter
Jølsen Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Ahahahaha, så det var jakke han egentlig ville ha! Og så bruke han sykkelen! Kjempemorsomt! Jaha du. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 [quote name=Lotte )' timestamp='1199612812' post='3770283] *flirer* Jeg glemmer aldri historien din om da du _måtte_ på do, og mannen din brøyt opp WC-døra - og at det var opptatt... Ja, den historia dauer folk omtrent av når de hører den, dvs "hørende" folk synes den er ustyrtelig morsom. Døve liker den også, men den er ikke så morsom for dem. Nærmest dagligdags å oppleve slikt for oss døve ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.