Gjest Utpåturaldrisur Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Er det noen som har vært i Berlin? Hva er det verdt å få med seg der? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har ikke vært i Berlin, men ville iallefall fått med meg Brandenburger Tor og ellers alt som har med Berlinmuren å gjøre. 0 Siter
sprelline1365380900 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Har vore i Berlin. Kjempeby og anbefales på det sterkeste!! Vi var på busstur. Da kjører du rundt til serverdigeter, og så kan du gå av og på busser alt etter hvor du vil bruke tid. Vi så Berlinmuren, Check point Charlie, Brandenburger Tor, Potzdamer Platz m.m. Du MÅ også gå på en blinde restaurant. De som jobber der er blinde og inne i selve restauranten er det helt svart! En spennende opplevelse. Du sitter i tre timer i fullstendig mørke, og spiser tre rettersmiddag. Må oppleves! Er veldig bra shopping muligheter i Berlin. Kan anbefale hotellet vi bodde på som ligger meget sentralt for shopping, Hotel Auberge Comfort, viss eg ikkje tar heilt feil.Vi bestilte direkte til hotellet, så bare google på navnet. Er det en storby jeg vil tilbake til så er det Berlin 0 Siter
Gjest cerruti 1881 Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Berlin er fantastisk!! Bo på radisson sas - det er kjempe fint! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.