Gå til innhold

Berlin

Gjest Utpåturaldrisur

Anbefalte innlegg

Gjest Utpåturaldrisur
Skrevet

Er det noen som har vært i Berlin?

Hva er det verdt å få med seg der?

Skrevet

Jeg har ikke vært i Berlin, men ville iallefall fått med meg Brandenburger Tor og ellers alt som har med Berlinmuren å gjøre.

sprelline1365380900
Skrevet

Har vore i Berlin. Kjempeby og anbefales på det sterkeste!!

Vi var på busstur. Da kjører du rundt til serverdigeter, og så kan du gå av og på busser alt etter hvor du vil bruke tid. Vi så Berlinmuren, Check point Charlie, Brandenburger Tor, Potzdamer Platz m.m.

Du MÅ også gå på en blinde restaurant. De som jobber der er blinde og inne i selve restauranten er det helt svart! En spennende opplevelse. Du sitter i tre timer i fullstendig mørke, og spiser tre rettersmiddag. Må oppleves!

Er veldig bra shopping muligheter i Berlin.

Kan anbefale hotellet vi bodde på som ligger meget sentralt for shopping, Hotel Auberge Comfort, viss eg ikkje tar heilt feil.Vi bestilte direkte til hotellet, så bare google på navnet.

Er det en storby jeg vil tilbake til så er det Berlin :)

Gjest cerruti 1881
Skrevet

Berlin er fantastisk!!

Bo på radisson sas - det er kjempe fint!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...