Gjest Googgelline Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Var innpå google i ste og søkte på nikket mitt, kjedet meg litt. Bare på gøy googlet jeg andre medlemmer, ikke innpå bildene men på teksten. Da kom det opp overskrifter på innlegg her inne. Og bosted på en Doler. Ikke adr, men hvor i landet.. Dette er vel kanskje litt kjipt.. Vet det ikke er nomalt å google folk slik.. ) Vil ikke noe sted med innegget mitt, ville bare si det... 0 Siter
Dorthe Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har googlet meg sjøl med nicket mitt og det ligger flere tusen innlegg er ute. 0 Siter
Lillemus Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Du er ikke alene om å ha googlet deg selv nei. ) 0 Siter
nick Skrevet 5. januar 2008 Skrevet 5. januar 2008 Jeg har googlet meg sjøl med nicket mitt og det ligger flere tusen innlegg er ute. Man skal velge sitt nick med omhu: Resultater 1 - 10 av ca. 223 000 000 for nick. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.