Gå til innhold

to teite spørsmål :p

Anbefalte innlegg

Gjest Mamma07 som kjeder seg :)
Skrevet

hvor ofte skifter dere tannkost? når den ser slitt ut eller når dere har brukt den en stund? :P

Så lurer jeg på en snål ting til.

Er det sant at forskjølelse smitter lett gjennom sex? Har hørt det:o) hihi

Fortsetter under...

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• AneM1365380603

8

• villbringebær

7

• Lillemus

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Tannkosten skiftes med ujevne mellomrom, som regel når den ser litt slitt ut, eller er glemt igjen et eller annet sted :-) Blir vel kanksje hver 3.-4.-5. måned kanskje?

Forkjølelse mitter vel ved kyssing, ikke direkte samleie. Men dette vet jeg ikke. Vi pleier ikke kysse når en av oss er forkjølet, - som regel er det meg som er forkjølet, og mannen min har omtrent ikke vært forkjølet det siste året - men vi har da hatt sex i stor grad :-D

AneM1365380603
Skrevet

Jeg bytter ut tannkosten når bustene begynner å sprike.

Forkjølelse smitter lett, det har du rett i ;)

Gjest Useriøs hilsen
Skrevet

Tannkost? haha, det heter tannbørste. Kost er sånn man har på trappa. ;))

Skrevet

Tannkost? haha, det heter tannbørste. Kost er sånn man har på trappa. ;))

Kost :) Pleier du ikke koste tennene dine du da:)

AneM1365380603
Skrevet

Jeg sa også tannbørste før, men nå sier jeg tannkost. Så sa jeg pengbok, men nå etter noen år her sier jeg lommebok. En gang jeg var på besøk hos noen sa de at de har så mye "måse" i hagen. De tittet ut og alle var enige om at det var mye. Jeg så ikke en eneste måse jeg da, men så viste det seg at de snakket om mose.

Annonse

Skrevet

Pøh. Man verken koster eller børster tenner, man pusser tenner. Man koster trappa, børster håret og pusser tennene. :o)

Skrevet

Pøh. Man verken koster eller børster tenner, man pusser tenner. Man koster trappa, børster håret og pusser tennene. :o)

så sant så sant :) Dagens kloke!

Skrevet

Jeg sa også tannbørste før, men nå sier jeg tannkost. Så sa jeg pengbok, men nå etter noen år her sier jeg lommebok. En gang jeg var på besøk hos noen sa de at de har så mye "måse" i hagen. De tittet ut og alle var enige om at det var mye. Jeg så ikke en eneste måse jeg da, men så viste det seg at de snakket om mose.

Jeg og sier lommebok, men hva i all verden er det :P

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg bytter ganske ofte. Har jeg vært syk, så bytter jeg med en gang etterpå, slik at jeg ikke smitter meg selv på nytt.

Øh, selve sexen er vel ikke smittebæreren, men den intime kontakten kan være.

Tannkost og ikke børste er dialekt det. Kost sies i store deler av Hordaland og Sogn og Fjordane i allefall.

Skrevet

He he, jeg sier også måse. Både om fuglene og mosen.

AneM1365380603
Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1199619397' post='3770397]

He he, jeg sier også måse. Både om fuglene og mosen.

Da sier du sikkert kokus, mandarina og banana også ;)

Skrevet

Det gjør jeg ja :o)

Og mammo, deko (dere) og en haug med andre dialektord.

Annonse

Skrevet

Det er ikke overraskende at du ikke har fått noen skikkelige svar her. Det er som regel sånn på DOL, spør du om noe, får du bare masse syklubbskravling.

Jeg bytter tannbørste annenhver måned. Jeg har flere tannbørster jeg bruker, men bytter dem samtidig.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1199620194' post='3770410]

Det gjør jeg ja :o)

Og mammo, deko (dere) og en haug med andre dialektord.

Det er en skam.

Skrevet

Det er en skam.

Det er det ikke, det er dialekten min.

Dessuten så svarte jeg skikkelig på hovedinnlegget, så jeg skjønner ikke hvorfor du påstår at ingen har svart henne skikkelig.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1199621368' post='3770420]

Det er det ikke, det er dialekten min.

Dessuten så svarte jeg skikkelig på hovedinnlegget, så jeg skjønner ikke hvorfor du påstår at ingen har svart henne skikkelig.

Fordi jeg var ikke ferdig med å skrive da du sendte innlegget ditt. Jeg kan vel ikke vite når du skal trykke på send-knappen. Jeg prøvde å vente til du var ferdig, men jeg rakk det ikke. Nå har jeg laget meg kaffe, i håp om å få bæsja skikkelig før jeg svarer på de andre innleggene.

Skrevet

Fordi jeg var ikke ferdig med å skrive da du sendte innlegget ditt. Jeg kan vel ikke vite når du skal trykke på send-knappen. Jeg prøvde å vente til du var ferdig, men jeg rakk det ikke. Nå har jeg laget meg kaffe, i håp om å få bæsja skikkelig før jeg svarer på de andre innleggene.

Jaha, da brukte du lang tid på innlegget ditt.

Skrevet

[quote name=Shira :o)' timestamp='1199621634' post='3770426]

Jaha, da brukte du lang tid på innlegget ditt.

Det husker jeg ikke, for det var i stad.

Skrevet

Mandarina ja. Dog ikke banana, men bannana. ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...