Gå til innhold

Uplanlagt barn utenfor forhold.

Anbefalte innlegg

tzatziki1365380058
Skrevet

Jeg fraskriver ikke han noe ansvar, og det gjør han ikke selv heller. Men dette er like fullt en handling hun bevisst har gått inn for - og det gjør at jeg ikke klarer å vie verken henne eller situasjonen hun har satt seg i et snev av respekt.

Det er slemt, umoralsk og svært egoistisk.

Jeg er helt enig med deg i at hun har oppført seg slemt, umoralsk og egoistisk.

Fortsetter under...

• Svar 126
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Persille1365381127

19

• Atene

14

• Glimtipper

13

• tzatziki1365380058

4

Persille1365381127
Skrevet

Eg har jo ikkje noe med det, men spør allikevel.

Valgte han skiene og de kule vennene, eller skippa du hele gubben?

Vet ikke helt hva han valgte - men det var hvertfall ikke meg....

Skrevet

Vet ikke helt hva han valgte - men det var hvertfall ikke meg....

Håper du kommer fort over det, og finner den rette. :)

Persille1365381127
Skrevet

Håper du kommer fort over det, og finner den rette. :)

Det blir ikke noe mer leting nå! Det ender jo alltid i det samme, så det har ingen hensikt har jeg funnet ut.

Jeg har det egentlig bedre alene istedet for de nedturene som har kommet med jevne mellomrom de siste årene.

Skrevet

Det blir ikke noe mer leting nå! Det ender jo alltid i det samme, så det har ingen hensikt har jeg funnet ut.

Jeg har det egentlig bedre alene istedet for de nedturene som har kommet med jevne mellomrom de siste årene.

Det viktigste er at du har det bra.

Eg har aldri gidda å leite i det hele tatt, og nå er det for seint uansett! :-)))

Persille1365381127
Skrevet

Det viktigste er at du har det bra.

Eg har aldri gidda å leite i det hele tatt, og nå er det for seint uansett! :-)))

Vel, jeg har fått barn, og jeg har et sted å bo - og jeg jobber med en utdannelse, så da har jeg vel fått min tilmålte mengde vil jeg tro :)

Jeg vil uansett ikke være ubetydelig for noen, da kan jeg heller være ubetydelig alene!

Annonse

Skrevet

Vel, jeg har fått barn, og jeg har et sted å bo - og jeg jobber med en utdannelse, så da har jeg vel fått min tilmålte mengde vil jeg tro :)

Jeg vil uansett ikke være ubetydelig for noen, da kan jeg heller være ubetydelig alene!

Lykke til uansett. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...