tzatziki1365380058 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg fraskriver ikke han noe ansvar, og det gjør han ikke selv heller. Men dette er like fullt en handling hun bevisst har gått inn for - og det gjør at jeg ikke klarer å vie verken henne eller situasjonen hun har satt seg i et snev av respekt. Det er slemt, umoralsk og svært egoistisk. Jeg er helt enig med deg i at hun har oppført seg slemt, umoralsk og egoistisk. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Eg har jo ikkje noe med det, men spør allikevel. Valgte han skiene og de kule vennene, eller skippa du hele gubben? Vet ikke helt hva han valgte - men det var hvertfall ikke meg.... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Vet ikke helt hva han valgte - men det var hvertfall ikke meg.... Håper du kommer fort over det, og finner den rette. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Håper du kommer fort over det, og finner den rette. Det blir ikke noe mer leting nå! Det ender jo alltid i det samme, så det har ingen hensikt har jeg funnet ut. Jeg har det egentlig bedre alene istedet for de nedturene som har kommet med jevne mellomrom de siste årene. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det blir ikke noe mer leting nå! Det ender jo alltid i det samme, så det har ingen hensikt har jeg funnet ut. Jeg har det egentlig bedre alene istedet for de nedturene som har kommet med jevne mellomrom de siste årene. Det viktigste er at du har det bra. Eg har aldri gidda å leite i det hele tatt, og nå er det for seint uansett! :-))) 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det viktigste er at du har det bra. Eg har aldri gidda å leite i det hele tatt, og nå er det for seint uansett! :-))) Vel, jeg har fått barn, og jeg har et sted å bo - og jeg jobber med en utdannelse, så da har jeg vel fått min tilmålte mengde vil jeg tro Jeg vil uansett ikke være ubetydelig for noen, da kan jeg heller være ubetydelig alene! 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Vel, jeg har fått barn, og jeg har et sted å bo - og jeg jobber med en utdannelse, så da har jeg vel fått min tilmålte mengde vil jeg tro Jeg vil uansett ikke være ubetydelig for noen, da kan jeg heller være ubetydelig alene! Lykke til uansett. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.