Gå til innhold

Valentine's Day

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det ikke lenge igjen til Valentine's Day. Hva skal du kjøpe til de du er glad i?

Fortsetter under...

Skrevet

Tja si det..

Min mor pleier få en blomst,også sender jeg kort til en Tante.

Meg og samboer pleier også gi en liten ting,og skrive hverandre et brev.Brevet er viktigst for meg! :0)

Så blir det vel en deilig middag og litt kos! :0)

Liker den dagen jeg!!!

Skrevet

Ingenting.

Men vi skal feire forholdet litt den tjuende i stedet, tror jeg :)

Gjest Mohikaneren
Skrevet

Når er den?

*følger ikke med.....*

Skrevet

Ingenting. Syns denne dagen er enda en oppkonstruert dag fra handelsstanden. Trenger ikke spesielle dager for å vise hvem jeg er glad i, og aller minst kjøpe noe.. :)

Skrevet

Når er den?

*følger ikke med.....*

Den er alltid på 14. februar.

Annonse

Gjest Mohikaneren
Skrevet

Den er alltid på 14. februar.

Ok, takk. :-)

Har aldri vært særlig til å huske datoer. I år var det derimot litt viktig.

Skrevet

Tja si det..

Min mor pleier få en blomst,også sender jeg kort til en Tante.

Meg og samboer pleier også gi en liten ting,og skrive hverandre et brev.Brevet er viktigst for meg! :0)

Så blir det vel en deilig middag og litt kos! :0)

Liker den dagen jeg!!!

Enig med deg, synes det er en koselig dag. Skal sende endel koselige kort til de jeg er glad i.

Skrevet

Eg driter i hele Valentine's Day.

Skal ikkje kjøpe noe til noen, eg kan ikkje fordra alt amerikansk dilldall.

Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/Valentine%27s_day

Det er ganske mye historie bak det som nå kalles Valentine's Day.

Det var eg ikkje klar over, trodde det var noe amerikansk fjas, men ser eg tok feil.

Men enkelte av oss burde skjerpe seg: "The association estimates that women purchase approximately 85 percent of all valentines."

Skrevet

Det var eg ikkje klar over, trodde det var noe amerikansk fjas, men ser eg tok feil.

Men enkelte av oss burde skjerpe seg: "The association estimates that women purchase approximately 85 percent of all valentines."

Ha ha, det kan være derfor butikken går så bra (?)

Annonse

Gjest Man kan lage problemer av mangt.
Skrevet

Vet ikke helt ennå :)

Forøvrig: elsker amerika, amerikanere, amerikanske skikker, og dill og dall og dager som St. Valentines day.

:D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...