Gå til innhold

Skal aldri mer..

Anbefalte innlegg

Skrevet

..tørke støv..

...med fuktig klut. Gått lenge og innbilt meg at dette var det beste, men etter å ha gått over til kun å bruke tørre mikrofiberkluter, ser jeg jammen forskjellen.

Skrevet

Så de er gode?

Jeg må gjøre rent før kjæresten flytter inn, men jeg synes aldri overflatene blir skikkelig rene. Kanskje plukke opp noen slike i morgen :)

Skrevet

Så de er gode?

Jeg må gjøre rent før kjæresten flytter inn, men jeg synes aldri overflatene blir skikkelig rene. Kanskje plukke opp noen slike i morgen :)

Jepp, anbefaler microfiberkluter. Når jeg tørker støv først med en fuktig ren klut, blir det bare masse små møkkpartikler liggende igjen, så ser det enda verre ut på en måte. Nå tørker jeg bare støv med tørre microfiberkluter, og det er kjempefint!

Skrevet

Jepp, anbefaler microfiberkluter. Når jeg tørker støv først med en fuktig ren klut, blir det bare masse små møkkpartikler liggende igjen, så ser det enda verre ut på en måte. Nå tørker jeg bare støv med tørre microfiberkluter, og det er kjempefint!

Skeptisk.

Skrevet

Skeptisk.

Hvordan kan du være skeptisk til det da, Geir? Når jeg tørker støv med en ren fuktig klut først, blir det et ekkelt lite lag av vått støv liggende, særlige på blanke flater. Microfiberklutene, som er tørre, tar meg seg alt. Når jeg har tørket støv og kluten er full, kaster jeg den bare i vaskemaskinen, henger de opp når de er rene, og gjør samma driten på nytt.

Skrevet

Hvordan kan du være skeptisk til det da, Geir? Når jeg tørker støv med en ren fuktig klut først, blir det et ekkelt lite lag av vått støv liggende, særlige på blanke flater. Microfiberklutene, som er tørre, tar meg seg alt. Når jeg har tørket støv og kluten er full, kaster jeg den bare i vaskemaskinen, henger de opp når de er rene, og gjør samma driten på nytt.

Husk å droppe tøymykneren når du vasker dem.

Skrevet

Jo, forde eg har alltid tørka støv med fuktige kluter.

Kan ikkje svitsje over sånn uten videre, dette må bearbeides og fordøyes for deretter å utprøves, og så skal det evalueres og konkluderest.

Skrevet

Husk å droppe tøymykneren når du vasker dem.

Hmmmm, det har jeg aldri tenkt på. Er det for at de ikke skal bli mindre mottagelige for støv? Er det samme prinsipp som for mopper?

Gjest masekopp
Skrevet

Har du virkelig ikke annet å gjøre enn å skrive intetsigende innlegg på dol? Få deg et liv!

Skrevet

Har du virkelig ikke annet å gjøre enn å skrive intetsigende innlegg på dol? Få deg et liv!

Oi, nå ble jeg jammen støtt ;-)

Jeg synes du burde ta en titt på meldingsforumet, og se hvem som er overrepresentert for innlegg de siste dagene. Det er ikke verre å skrive innlegg om Valentine's Day og middagsmat enn hundreogørten innlegg om hvor jævlig livet er.

Jo, jeg har et liv. Har som så mange andre mye fritid på søndager. Kos kos :-)

Skrevet

Hmmmm, det har jeg aldri tenkt på. Er det for at de ikke skal bli mindre mottagelige for støv? Er det samme prinsipp som for mopper?

De mister sin tiltrekning til støv.

Skrevet

De mister sin tiltrekning til støv.

Da skal jeg huske det neste gang jeg vasker klutene. Vil ikke sette stopper for deres bestøvning og kjærlighetsliv :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...