Gå til innhold

Sony Ericsson - sms

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før har jeg hatt Nokia og når man skrev sms med T9 på kunne man trykke på * (stjerne) også fikk man bla igjennom alle ordene. Når jeg skriver sms med SE kommer det automatisk opp en liste over alle ordene, men hvordan fjerne jeg den listen?

Fortsetter under...

Gjest jølsa
Skrevet

for å fjerne T9 ordboka på SE må du holde inn stjerne tasten ;)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jøss, det er jo den absolutt største fordelen med SE og SMS, den lista over forslag som kommer opp! Vil du ikke ha den må du nok bruke multitapping.

Skrevet

Jøss, det er jo den absolutt største fordelen med SE og SMS, den lista over forslag som kommer opp! Vil du ikke ha den må du nok bruke multitapping.

Så det går ikke an å ha ordbok uten den lista?

Skrevet

for å fjerne T9 ordboka på SE må du holde inn stjerne tasten ;)

Ja, men da blir hele ordboka borte. Jeg vil ha ordbok, men ikke ha den lista som dukker opp...

Gjest ChiengMai
Skrevet

Så det går ikke an å ha ordbok uten den lista?

Nope.

Annonse

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, men da blir hele ordboka borte. Jeg vil ha ordbok, men ikke ha den lista som dukker opp...

Da må du nok gå til Nokia eller andre merker. Som sagt er den lista nesten det beste med hele SE når man skriver SMS, man _ser_ jo alternativene med en gang. Kan ikke skjønne hva som er galt med det. :-O Da jeg i et svakt øyeblikk gikk tilbake til Nokia skjønte jeg fort at det ble kortvarig, jeg savna lista mi, jeg.

Skrevet

Trykk frem til å skrive ny melding. Trykk på "mer" og så "ordforslag" og merk det som "ikke vis".

Da blir ordlisten borte ordlisten borte :)

Skrevet

Trykk frem til å skrive ny melding. Trykk på "mer" og så "ordforslag" og merk det som "ikke vis".

Da blir ordlisten borte ordlisten borte :)

TUSEN TAKK!!!! :D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...