villee Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Før har jeg hatt Nokia og når man skrev sms med T9 på kunne man trykke på * (stjerne) også fikk man bla igjennom alle ordene. Når jeg skriver sms med SE kommer det automatisk opp en liste over alle ordene, men hvordan fjerne jeg den listen? 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 for å fjerne T9 ordboka på SE må du holde inn stjerne tasten 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Jøss, det er jo den absolutt største fordelen med SE og SMS, den lista over forslag som kommer opp! Vil du ikke ha den må du nok bruke multitapping. 0 Siter
villee Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 Jøss, det er jo den absolutt største fordelen med SE og SMS, den lista over forslag som kommer opp! Vil du ikke ha den må du nok bruke multitapping. Så det går ikke an å ha ordbok uten den lista? 0 Siter
villee Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Skrevet 6. januar 2008 for å fjerne T9 ordboka på SE må du holde inn stjerne tasten Ja, men da blir hele ordboka borte. Jeg vil ha ordbok, men ikke ha den lista som dukker opp... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Så det går ikke an å ha ordbok uten den lista? Nope. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Ja, men da blir hele ordboka borte. Jeg vil ha ordbok, men ikke ha den lista som dukker opp... Da må du nok gå til Nokia eller andre merker. Som sagt er den lista nesten det beste med hele SE når man skriver SMS, man _ser_ jo alternativene med en gang. Kan ikke skjønne hva som er galt med det. :-O Da jeg i et svakt øyeblikk gikk tilbake til Nokia skjønte jeg fort at det ble kortvarig, jeg savna lista mi, jeg. 0 Siter
Peppita Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Trykk frem til å skrive ny melding. Trykk på "mer" og så "ordforslag" og merk det som "ikke vis". Da blir ordlisten borte ordlisten borte 0 Siter
villee Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Skrevet 7. januar 2008 Trykk frem til å skrive ny melding. Trykk på "mer" og så "ordforslag" og merk det som "ikke vis". Da blir ordlisten borte ordlisten borte TUSEN TAKK!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.