Gjest Dame som lurer... Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Er det noen som vet prisen på sterilisering?Er litt pysete av meg,så jeg lurer litt på dette med blodproppfare etter sterilisering og.Som etter en vanlig operasjon? 0 Siter
Lillemus Skrevet 6. januar 2008 Skrevet 6. januar 2008 Kvinnelig sterilisering koster rundt 6200,-. Blodproppfaren er vel som et normalt inngrep i narkose? Selve inngrepet gjøres jo via navlen, altså en kikkhullsoperasjon. 0 Siter
hidi, the scorpion Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Som , Lillemus,sier koster det rundt 5000 kroner. Jeg gjort, og det var slett ikke vondt. Du kjenner ingenting, Har _akdrt_siden ! Selv har jeg ingen bivikninger. Føler helt flott Lykke til;) 0 Siter
laban Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Som de andre skriver - det gjøres gjennom navlen, så du er ikke i narkose lenge. Tror det er høyst uvanlig med komplikasjoner. Men du må selvfølgelig være sikker på at du ikke kommer til å ombestemme deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.