Gjest Ønsker meg endelig en utdannelse Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg er en voksen dame på 38 år som ble utsatt for overgrep som barn. Jeg har i voksen alder bearbeidet dette og er nå etter flere år i behandling " frisk", det vil si at overgrepene ikke lenger tar så stor plass i mine tanker at de hindrer meg i å leve et godt liv. Slik har det ikke alltid vært. Jeg har slitt med konsentrasjonsvansker og skolen har ikke vært så lett å klare. Jeg har klart å få studiekompetanse mens jeg har gått i behandling. Nå ønsker jeg å ta høgskole.Men jeg vet ikke om jeg klarer det uten støtte og hjelp. Tror ikke jeg klarer det på fulltid.Føler at jeg trenger litt hjelp, men vet ikke hva, er vel redd for å falle tilbake, ikke lykkes..... Hva bør jeg gjøre ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/295921-gi-meg-et-r%C3%A5d-nhd/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.