Gå til innhold

Dol husker ikke epostadr. min fra gang til gang

Anbefalte innlegg

Gjest Lene40
Skrevet

Etter at jeg trikset med pc-en, må jeg skrive hele e-postadressen hver gang i tillegg til passordet for å komme inn på dol. Hva kan det komme av? Det er ikke slik andre steder, der "husker de meg"..

Gjest ikke DOL sin feil da
Skrevet

Det er da ikke DOL sin feil .... da har du nok trikset litt for mye med PC`n din, hvordan du skal få programmet ditt til å be om å huske mail-adressen din vet jeg ikke, men at det er DOL sin feil, såpass vet jeg.

Gjest Lene40
Skrevet

Det er da ikke DOL sin feil .... da har du nok trikset litt for mye med PC`n din, hvordan du skal få programmet ditt til å be om å huske mail-adressen din vet jeg ikke, men at det er DOL sin feil, såpass vet jeg.

Neida, men jeg har ikke sagt at pcn ikke skal slutte å huske cookies, så jeg skjønner ingenting.

Skrevet

Hos meg er det vel heller motsatt. DOL husker epostadressen min, men en del andre steder må jeg taste den inn hver gang!

candyqueen_83
Skrevet

Den husker ikke min heller. Slitsomt å skrive hele adressa hver gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...