Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kaker først? Så radikalt!

Ut fra teorien "life is short, eat dessert first"

Neida - sånn har det alltid vært der jeg kommer fra - og slik serveres det i alle bursdagene jeg har vært med ungene i de siste årene.

mvh

Fortsetter under...

• Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mrs. Wallace

6

• Jølsen

5

• trollemor;o)

4

• nick

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hverdagene virker som om de er fulle nok som de er. Da blir det nesten rett fra barnehagen og i selskapet, eventuellt starte i 6-7 tiden. Det blir for sent for 4-5 åringer.

Så det blir i helga, rundt 3 tror jeg.

Nei, jeg har ikke lyst til å si hvor vi bodde, men den siste bursdagen hadde mennesker fra ca 8 forskjellige land. Et glass vin og mat til de voksne var helt OK for alle. Selv den ene norske mora. Vi har lyst til å møte foreldrene her også, ikke bare i døra til barnehagen.

Vi har vært i Norge i 3-4 måneder.

Jeg skjønner godt at du vil møte foreldrene annet enn i døra! Jeg tror likevel at endel vil reagere negativt på å bli servert alkohol i en barnebursdag.

Men mat, kaffe og kaker - det gjør susen :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...