KaVa Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Kaker først? Så radikalt! Ut fra teorien "life is short, eat dessert first" Neida - sånn har det alltid vært der jeg kommer fra - og slik serveres det i alle bursdagene jeg har vært med ungene i de siste årene. mvh 0 Siter
jubalong70 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hverdagene virker som om de er fulle nok som de er. Da blir det nesten rett fra barnehagen og i selskapet, eventuellt starte i 6-7 tiden. Det blir for sent for 4-5 åringer. Så det blir i helga, rundt 3 tror jeg. Nei, jeg har ikke lyst til å si hvor vi bodde, men den siste bursdagen hadde mennesker fra ca 8 forskjellige land. Et glass vin og mat til de voksne var helt OK for alle. Selv den ene norske mora. Vi har lyst til å møte foreldrene her også, ikke bare i døra til barnehagen. Vi har vært i Norge i 3-4 måneder. Jeg skjønner godt at du vil møte foreldrene annet enn i døra! Jeg tror likevel at endel vil reagere negativt på å bli servert alkohol i en barnebursdag. Men mat, kaffe og kaker - det gjør susen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.