jiipp Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Har hatt en ikke-hvit vaskehjelp et halvt år. Hun ville i august ha hundre i timen, noe jeg personlig synes var svært lite, og jeg gav henne derfor 250 for to timer. Nå etter nyttår fikk jeg beskjed på sms at prisen nå var 150 i timen. (De gjør deg først avhengig for deretter og øke!!)Jeg har lenge tenkt på å gjøre det "hvitt" og i så fall lurer jeg på hvor mye den reelle prisen blir i timen med arb.avgift? Noen som vet det? 0 Siter
Gjest hmmmmmmmmmmmmm Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Har vasket endel svart, og vi tok 150 kr timen, skulle jeg ha skattet for det skulle jeg iallefall hatt 200 kr timen. Vi fant ut i ettertid at 150 kr var for lite da det er en tung jobb. Men kommer selfølgelig an på arbeidet osv. 0 Siter
Persille1365381127 Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Jeg betaler 160 + mva. Du betaler ikke arb.giveravgift, de har egne firmaer - og du betaler mva av prisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.