Gå til innhold

vaskehjelp.betaling...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en ikke-hvit vaskehjelp et halvt år. Hun ville i august ha hundre i timen, noe jeg personlig synes var svært lite, og jeg gav henne derfor 250 for to timer. Nå etter nyttår fikk jeg beskjed på sms at prisen nå var 150 i timen. (De gjør deg først avhengig for deretter og øke!!)Jeg har lenge tenkt på å gjøre det "hvitt" og i så fall lurer jeg på hvor mye den reelle prisen blir i timen med arb.avgift? Noen som vet det?

Fortsetter under...

Gjest hmmmmmmmmmmmmm
Skrevet

Har vasket endel svart, og vi tok 150 kr timen, skulle jeg ha skattet for det skulle jeg iallefall hatt 200 kr timen. Vi fant ut i ettertid at 150 kr var for lite da det er en tung jobb. Men kommer selfølgelig an på arbeidet osv.

Persille1365381127
Skrevet

Jeg betaler 160 + mva.

Du betaler ikke arb.giveravgift, de har egne firmaer - og du betaler mva av prisen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...