Gjest sommer snart....? ;-) Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Dvs når er ting i boks om når en får ferie? Hos oss kan det gjerne bli april og mai...:-( Vet en ikke har rett å få vite det før 2 mnd før ferien skal avvikles. Men himla vanskelig å få bestilt noe da. Kjiiipt. Ja ja... 0 Siter
punky brewster Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Hos oss blir det i begynnelsen av mai, kjempekjipt mtp å bestemme ferie:( 0 Siter
Juneau Skrevet 7. januar 2008 Skrevet 7. januar 2008 Etter arbeidsmiljøloven har du krav på å få vite eksakt startdato for sommerferien senest 1.april. 0 Siter
Gjest Gurojenta Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Nå er dette sjelden noe problem hos oss, alle får stort sett ferie når de vil. Men vi har uansett alt begynt å snakke om sommeren. 0 Siter
Lillemus Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg skulle ønske vi kunne drøye til langt utpå våren, men hos oss må det være i boks 1. mars. Alt for tidlig for oss som gjerne skulle samkjørt ferien med andre som ikke vet når de skal ha ferie før mye senere. 0 Siter
Speak Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Her får alle ferie når de ønsker. Dvs. dersom vi er litt smarte med hensyn til planlegging av alt som skal gjøres. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Hos oss har det bestandig vært rundt 1. mai. Alt for sent for familier som ønsker å være tidlig ute med bestilling av ferie. Alt for tidlig for single og andre som ønsker å forhøre seg med venner om ferieplaner, man får ofte inntrykk av at alle andre kan ta ferie akkurat når de vil, og at det ikke haster å bestemme seg. Umulig å gjøre alle til lags :/ 0 Siter
lissi1365380351 Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg skulle ønske vi kunne drøye til langt utpå våren, men hos oss må det være i boks 1. mars. Alt for tidlig for oss som gjerne skulle samkjørt ferien med andre som ikke vet når de skal ha ferie før mye senere. Hos oss var det i desember en eller annen gang,tror det var 16 des. Dette for at alle mest sannsynlig får akkurat den ferien de vil ha,helt ok synes jeg,med tanke på at du da vet. Om du/dere må sette opp ferieønskene såpass lenge før bør dere iallefall få ferie når dere ønsker,så da skjønner jeg ikke helt problemet,da er det jo bare til å bestille ferien da. Tipper de aller fleste arbeidsgivere(så sant det er mulig)gir ferie i den tiden man ønsker,såklart sammen med resten av familien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.