Gå til innhold

Sex og singelliv

Anbefalte innlegg

trollemor;o)
Skrevet

Det som går nå, er det repriser?

Nei, jeg har ikke noe mer fornuftig å gjøre enn å se på .....;o)

Fortsetter under...

Skrevet

Såvidt jeg skjønner er det de aller første episodene. Men er ikke sikker. Det er iallfall ikke nye episoder.

Persille1365381127
Skrevet

Ja, repriser - første gang sendt i Norge i 2003 tror jeg...

trollemor;o)
Skrevet

Såvidt jeg skjønner er det de aller første episodene. Men er ikke sikker. Det er iallfall ikke nye episoder.

Ok, tænks!

trollemor;o)
Skrevet

Ok, tænks!

trollemor;o)
Skrevet

Ja, repriser - første gang sendt i Norge i 2003 tror jeg...

Ok, tænks!

Annonse

punky brewster
Skrevet

Har alle sesongene på dvd, de er bare så morsomme, ser alle episodene ca en gang i året, følger nesten ikke med på noen serier på tv, så når jeg skal slappe av å strikke setter jeg de på:)

trollemor;o)
Skrevet

Har alle sesongene på dvd, de er bare så morsomme, ser alle episodene ca en gang i året, følger nesten ikke med på noen serier på tv, så når jeg skal slappe av å strikke setter jeg de på:)

Vil ikke kalle de morsomme, men det er ok underholdning når det ikke er noe annet å se.

punky brewster
Skrevet

Vil ikke kalle de morsomme, men det er ok underholdning når det ikke er noe annet å se.

Jeg synes det er mange morsomme kommentarer i serien som jeg koser meg veldig med, men det er jo ikke sånn serie som man flirer seg ihjel av:)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg synes sex og singelliv var en kjempemorsom serie *S*.

Skrevet

Jeg synes det er mange morsomme kommentarer i serien som jeg koser meg veldig med, men det er jo ikke sånn serie som man flirer seg ihjel av:)

Enig med deg. Det er ikke et latterprogram, men likefullt veldig morsomt.

Skrevet

Det er noen år siden siste episoden ble laget, og gikk på tv, så alt som vises nå er gamle episoder :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...