Gå til innhold

Så ofte her,hvordan

Anbefalte innlegg

lissi1365380351
Skrevet

i all verden har dere tid til å sitte på nettet hele dagen?

Ser det er de samme trøtte nickene som går igjen dag etter dag,hva får dere ut av å sitte her og mase.

Har fulgt med en stund bare for moro skyld,syns det virker noe håpløst,vet forresten resten av evt.familien at dere sitter og maser og maser på nettet,døgnet rundt ser det ut som.

Fytte katta,kom dokkar i arbeid.

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• Lillemus

5

• Mamma07

5

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Mrs. Wallace
Skrevet

Kanskje noen av oss har fleksible jobber som gjør at det er lettvint å smutte innom her i stedet for hva folk gjør på vanlige arbeidsplasser, som f.eks ta røykepause eller en sleng innom nabokontoret for en småprat.

Dessuten har kanskje noen av oss småbarn, som gjør at vi tilbringer de fleste kvelder hjemme. I stedet for å vegetere foran TV-en hele kvelden, leser vi bøker og surfer litt på nettet.

Sånn rent hypotetisk, naturligvis.

Så er det naturligvis fristende å påpeke at man må tilbringe litt tid her selv for å kunne avgjøre at andre tilbringer tid her.

Skrevet

Hei.

Jeg er hjemmeværende med baby Det tar ikke så mange minuttene å lese et par innlegg og legge inn et svar, så det rekker man fint å gjøre ørten ganger daglig. Dessuten er jeg en mester på enhåndsskriving så jeg skriver litt hver gang jeg ammer.