Gå til innhold

Så ofte her,hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke vent helt til neste uke da! Skal vi ta sit-ups i kor klokka 22 i kveld?

50 situps og så 30 ryggøvelser og så 20 knebøyninger - og så er vi i gang????!!!!!

Og du - ikke flere røyk i dag, hva? Kan du ikke spise en gulrot hver gang du har lyst på en røyk da (*naiv*?)

''50 situps og så 30 ryggøvelser og så 20 knebøyninger - og så er vi i gang????!!!!!''

har det klikka! haha..

Morsom du. 50 sitt ups! Blir svett av tanken. Hvorfor er vi ikke naboer så du kan dra meg ut dørene :(

Gikk tur på søndag i 1 1.5 time i pøsende regnvær og masse vind. Det var kjempe godt. Men så gikk jeg hjem og drakk kakao og spiste poppkorn :/

Er ikke håp fo mamma07! :( hehe

Men det skal sies at jeg ikke er helt i form, far i huset har nettopp vært syk,småen snufser og jeg kjenner jeg er unormalt slapp og vondt i hode. :(

Har lagt småen nå og tenkte og vaske gulvet, ser ikke ut. Det er jo litt trim. Eller hva? :)

Kostholdet mitt er helt håpløst for tiden også (som du sikkert har merket:)) Har ikke noe matlyst så da ender jeg opp med masse tulle mat. Har kjøpt meg banan og eple i dag og to flasker vann. ikke noe brus eller noe annet tull. Tenkte også å begynne å spise havregrynsgrøt. Men _det_ er tiltak :P

Hvordan er kostholdet ditt for tiden da?

Har forresten hatt en 20 pk siden lørdag og den holder hvertfall to dager til :)

Jeg får sette igang å vaske jeg... TILTAK!

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• Lillemus

5

• Mamma07

5

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

lissi1365380351
Skrevet

Strengt tatt burde vel (også slike) innlegg ties ihjel...

Hei,hei,hei

Hvorfor så sinte i stemmen,visste jo egentlig om akkurat det da og jeg synes det er råvittig.

Har jo lest kjempemasse her inne jeg da,for all del,skal jammen si enkelte av dere blir veldig lett provoserte.

Mente forresten ikke noe galt eller sånn om de som er her inne,ville egentlig bare vite hvorfor dere er her så utrolig mye,de samme liksom,ser jo det da.

Synes det bare det er så rart.

Men jeg er jo her selv også da,men jeg ser jo at enkelte er her mye,mye,mye mer og jeg syns det er "råvittig".

Vet ikke hvorfor....

Sorry da.....ikke vondt ment,

Skrevet

Vær så snill å finn mirakelkuren som kan kurere min kroniske sykdom, så jeg kan komme meg ut i jobb!! Da skulle jeg gjerne mer enn gjerne jobbet...

Kan ikke skjønne hvorfor du gidder å bry deg om hva folk bruker dagene sine til og hvorfor. Pass på deg selv, så skal nok vi andre klare å organisere livene våre, slik at vi rekker alt det vi skal gjøre, i tillegg til å skrive litt/mye på DOL.

Jeg tror ikke det er det hun mener med "kom dere i arbeid". Jeg tror hun sikter til de som bedriver tid på jobb med å surre her inne.

Gjest masekopp sjølv
Skrevet

Fy søren som du maser! Finn deg noe annet å klage over :)

Skrevet

Tja, vi har vel ikke noe bedre å finne på da ;)

Skrevet

Jeg tror ikke det er det hun mener med "kom dere i arbeid". Jeg tror hun sikter til de som bedriver tid på jobb med å surre her inne.

Ok, det er mulig at den traff et spesielt ømt punkt hos meg, men det sure oppgulpet fortjente ikke noe annet svar:-)

Annonse

Skrevet

Jeg velger å legge et blidt tonefall i meldingen din. Jeg er her endel. Dol er koselig å ha når dagene blir så lange. Er foreløpig sykemeldt og er takknemmelig for dol :)

Men selv om jeg svarer endel på innlegg, så betyr det ikke at jeg svarer etterhvert som innleggene kommer :)

Det er deilig å ha en datamaskin gitt! ;)

trollemor;o)
Skrevet

Sånn, nå er jeg tilbake etter endt "arbeidsdag" Satt det i hermeteikn fordi jeg har både vært på arbeid, vært hjemme, på arbeid igjen også på noe annet.

OK? Syns du det høres greit ut? Eller?

;-P

Skrevet

''50 situps og så 30 ryggøvelser og så 20 knebøyninger - og så er vi i gang????!!!!!''

har det klikka! haha..

Morsom du. 50 sitt ups! Blir svett av tanken. Hvorfor er vi ikke naboer så du kan dra meg ut dørene :(

Gikk tur på søndag i 1 1.5 time i pøsende regnvær og masse vind. Det var kjempe godt. Men så gikk jeg hjem og drakk kakao og spiste poppkorn :/

Er ikke håp fo mamma07! :( hehe

Men det skal sies at jeg ikke er helt i form, far i huset har nettopp vært syk,småen snufser og jeg kjenner jeg er unormalt slapp og vondt i hode. :(

Har lagt småen nå og tenkte og vaske gulvet, ser ikke ut. Det er jo litt trim. Eller hva? :)

Kostholdet mitt er helt håpløst for tiden også (som du sikkert har merket:)) Har ikke noe matlyst så da ender jeg opp med masse tulle mat. Har kjøpt meg banan og eple i dag og to flasker vann. ikke noe brus eller noe annet tull. Tenkte også å begynne å spise havregrynsgrøt. Men _det_ er tiltak :P

Hvordan er kostholdet ditt for tiden da?

Har forresten hatt en 20 pk siden lørdag og den holder hvertfall to dager til :)

Jeg får sette igang å vaske jeg... TILTAK!

Du er jo superflink som går tur i øsregn i halvannen time!!!! Jeg har ikkevært ute på trimtur på nesten en måned, jeg....

Men nå har jeg hatt 10 minutter styrkeøvelser :-)

20 rette situps, 30 skrå

10 rette ryggøvelser, 20 skrå

10 armhevinger (med knærne i)

20 knebøyninger.

Deilig det -)

Kostholdet mitt er ikke helt optimalt. Var innom en kiosk på veien hjem og kjøpte smågodt for 15 kroner. Smekk på lanken!

Men jeg har kjøpt meg knekkebrød og makrell i tomat til å ha til lunsj på jobben. I tillegg har vi frukt stående fremme, og jeg drikker bare vann, kaffe og te på jobb. Hjemme drikker jeg av og til hjemmelaget saft, men sjelden brus. Drikker melk til frokost, og kaffe av og til.

Kan du ikke bestemme deg for at i morgen onsdag, er den siste dagen du røyker? Du klarer det vet du! Tenk så deilig å slippe å være avhengig av de sigarettene :-)

Skrevet

Du er jo superflink som går tur i øsregn i halvannen time!!!! Jeg har ikkevært ute på trimtur på nesten en måned, jeg....

20 rette situps, 30 skrå

20 knebøyninger.

Deilig det -)

Kostholdet mitt er ikke helt optimalt. Var innom en kiosk på veien hjem og kjøpte smågodt for 15 kroner. Smekk på lanken!

Men jeg har kjøpt meg knekkebrød og makrell i tomat til å ha til lunsj på jobben. I tillegg har vi frukt stående fremme, og jeg drikker bare vann, kaffe og te på jobb. Hjemme drikker jeg av og til hjemmelaget saft, men sjelden brus. Drikker melk til frokost, og kaffe av og til.

Kan du ikke bestemme deg for at i morgen onsdag, er den siste dagen du røyker? Du klarer det vet du! Tenk så deilig å slippe å være avhengig av de sigarettene :-)

Hvordan i all verden klarer du 30 skrå situps!? Jeg er halvdød etter 10, om jeg klarer så mange! Vanlige klarer jeg greit 30 av, men jeg kommer ikke helt opp da, i grunnen ganske langt fra helt opp...

Skrevet

Hvordan i all verden klarer du 30 skrå situps!? Jeg er halvdød etter 10, om jeg klarer så mange! Vanlige klarer jeg greit 30 av, men jeg kommer ikke helt opp da, i grunnen ganske langt fra helt opp...

Du skal ikke helt opp - da bruker du bare hoftebøyerne. Synes ikke det er så ille tungt, jeg. Mannen min har sett på når jeg gjør det, og han har sagt at jeg gjør det riktig.

AneM1365380603
Skrevet

20 rette situps, 30 skrå

20 knebøyninger.

Deilig det -)

Har du skritteller? Den motiverer meg veldig til å spasere. Nå gikk jeg riktignok på en liten smell etter å ha startet for hardt etter nyttår, but i'll be back ;)

Skrevet

Har du skritteller? Den motiverer meg veldig til å spasere. Nå gikk jeg riktignok på en liten smell etter å ha startet for hardt etter nyttår, but i'll be back ;)

Jeg gav mannen min skritteller til jul - men han har ikke tatt den ut av pakka ennå.... Foreldrene mine gav hverandre det til jul - og de bruker det masse. Ungene mine synes det er kjempemoro å låne morfars skritteller og løpe for ham *s*

Men tilbake til meg. Jeg fikk pulsmåler av foreldrene mine, men den er litt avansert, og så har det jo blitt vinter her, så jeg har ikke fått løpt på noen uker. Akkurat nå er mannen min i Danmark oen dager, så jeg kommer meg ikke ut om kvelden. Sater på ski til helga!

Annonse

AneM1365380603
Skrevet

Jeg gav mannen min skritteller til jul - men han har ikke tatt den ut av pakka ennå.... Foreldrene mine gav hverandre det til jul - og de bruker det masse. Ungene mine synes det er kjempemoro å låne morfars skritteller og løpe for ham *s*

Men tilbake til meg. Jeg fikk pulsmåler av foreldrene mine, men den er litt avansert, og så har det jo blitt vinter her, så jeg har ikke fått løpt på noen uker. Akkurat nå er mannen min i Danmark oen dager, så jeg kommer meg ikke ut om kvelden. Sater på ski til helga!

Det er visst ut med skritteller nå :( Det er ingen som gidder å konkurrere med meg lenger, he he. Jeg synes det er så motiverende. Målet mitt er 20 tusen steg pr dag, men de siste to dagene har jeg bare giddet 11 tusen.

Skrevet

Det er visst ut med skritteller nå :( Det er ingen som gidder å konkurrere med meg lenger, he he. Jeg synes det er så motiverende. Målet mitt er 20 tusen steg pr dag, men de siste to dagene har jeg bare giddet 11 tusen.

her en dag hadde min far bare gått 780 skritt. Jeg spurte om han i det hele tatt hadde vært på do.... Han påstod at han hadde vært ned trappa to ganger på do, ellers måtte han innrømme at det hadde blitt mange timer foran TV'en.... Ungene fikk imidlertid telleren opp i et par tusen for ham den dagen... Han skjerpet seg betraktelig de neste dagene, og i går fikk jeg melding fra ham at han hadde gått 7000 skritt en dag!

Du er jo flink som klarer 20000 :-) !!!!!!!

Skrevet

Hm... *Graver frem begge skrittellerne og legger dem på badet til i morgen tidlig* Men jeg tviler på at jeg kommer opp i 11.000.... Kanskje om jeg legger sammen summen på begge etterpå? ;o)

Skrevet

20 rette situps, 30 skrå

20 knebøyninger.

Deilig det -)

Har to røyk igjen nå. den ene ryker til om to min:) så da er det en til i morgen fomiddag. Bank i bordet,da er det nok! :)

Jeg har ikke gjort noen styrke øvelser. Strammet bare magen litt når jeg så Gray`s :P

hehe

Tenkte å trille en lang tur med Lille Gullet i morgen :) Håper det regner (noe det helt sikkert gjør)

Men jeg stikker å tar min nest siste røyk (!) og så er det i loppe kassen og sove litt.

Småen sovnet nettopp, på to sek, var kanon trøtt! så da er det fred å få til 6-7 tiden :o)

Natta ----> hilsen den _snart_ røykfrie

Skrevet

Har to røyk igjen nå. den ene ryker til om to min:) så da er det en til i morgen fomiddag. Bank i bordet,da er det nok! :)

Jeg har ikke gjort noen styrke øvelser. Strammet bare magen litt når jeg så Gray`s :P

hehe

Tenkte å trille en lang tur med Lille Gullet i morgen :) Håper det regner (noe det helt sikkert gjør)

Men jeg stikker å tar min nest siste røyk (!) og så er det i loppe kassen og sove litt.

Småen sovnet nettopp, på to sek, var kanon trøtt! så da er det fred å få til 6-7 tiden :o)

Natta ----> hilsen den _snart_ røykfrie

Du er knallflink!!!!! Lov meg at du ikke kjøper røyk i morgen da! Kjøp heller gulrøtter eller stangselleri :-)

Skulle ønsker jeg kunne ha gått en tur i kveld eller i morgen, men det går ikke...

Skrevet

Du er knallflink!!!!! Lov meg at du ikke kjøper røyk i morgen da! Kjøp heller gulrøtter eller stangselleri :-)

Skulle ønsker jeg kunne ha gått en tur i kveld eller i morgen, men det går ikke...

''stangselleri ''

neppe :P

prøblemet er at sambo røyker også så er ikke særlig vanskleig å få tak i:( men skal gi meg nå! fysj....

Var nettopp ute og røykte, det var ikke godt!

Kom deg til Bergen å bank ltt vett i meg :)

NÅ stikker jeg å laller :) Natti natt Prust :)

AneM1365380603
Skrevet

her en dag hadde min far bare gått 780 skritt. Jeg spurte om han i det hele tatt hadde vært på do.... Han påstod at han hadde vært ned trappa to ganger på do, ellers måtte han innrømme at det hadde blitt mange timer foran TV'en.... Ungene fikk imidlertid telleren opp i et par tusen for ham den dagen... Han skjerpet seg betraktelig de neste dagene, og i går fikk jeg melding fra ham at han hadde gått 7000 skritt en dag!

Du er jo flink som klarer 20000 :-) !!!!!!!

Hehe, men så flott egentlig at han fikk se selv hvor lite aktiv han var. 7000 steg er i grunnen veldig bra. Jeg lå på kanskje 2000-3000 pr dag den jula jeg fikk telleren, for 1 år siden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...