Gå til innhold

Så ofte her,hvordan

Anbefalte innlegg

Skrevet

''stangselleri ''

neppe :P

prøblemet er at sambo røyker også så er ikke særlig vanskleig å få tak i:( men skal gi meg nå! fysj....

Var nettopp ute og røykte, det var ikke godt!

Kom deg til Bergen å bank ltt vett i meg :)

NÅ stikker jeg å laller :) Natti natt Prust :)

Natti natt! Du får heller komme en tur til Sørlandet :-)

Fortsetter under...

• Svar 54
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• AneM1365380603

8

• Lillemus

5

• Mamma07

5

• Mrs. Wallace

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hehe, men så flott egentlig at han fikk se selv hvor lite aktiv han var. 7000 steg er i grunnen veldig bra. Jeg lå på kanskje 2000-3000 pr dag den jula jeg fikk telleren, for 1 år siden.

Ja, det var egentlig veldig lurt. Og jeg ble overrasket hvor fort de skrittene ble registrert når guttungen løp opp og ned i trappa noen ganger og tok noen runder i stua.... Så pappa må ha vært meeeeeeget passiv den dagen ja!

Skrevet

Jeg gav mannen min skritteller til jul - men han har ikke tatt den ut av pakka ennå.... Foreldrene mine gav hverandre det til jul - og de bruker det masse. Ungene mine synes det er kjempemoro å låne morfars skritteller og løpe for ham *s*

Men tilbake til meg. Jeg fikk pulsmåler av foreldrene mine, men den er litt avansert, og så har det jo blitt vinter her, så jeg har ikke fått løpt på noen uker. Akkurat nå er mannen min i Danmark oen dager, så jeg kommer meg ikke ut om kvelden. Sater på ski til helga!

Skritteller til jul? Ønska han seg det, eller var det du som ønska han det? :P

AneM1365380603
Skrevet

Hm... *Graver frem begge skrittellerne og legger dem på badet til i morgen tidlig* Men jeg tviler på at jeg kommer opp i 11.000.... Kanskje om jeg legger sammen summen på begge etterpå? ;o)

Det klarer du :) Jeg hopper og spretter mye hjemme til musikk. Med skikkelige rytmer klarer jeg 10 tusen steg på en time. Da holder jeg på i ett. Spaserer jeg ute må jeg gå nesten1,5 time for å klare like mye. F eks trimmer jeg når jeg legger sammen klær og skreller grønnsaker, og det hender jeg går og går rundt i huset når jeg er i telefonen. Kjøkken og stue er tilsammen ca 80 kvm, så det er god plass til denne vandringen ;)

Det er utrolig deilig å gå ute. Det er så godt å komme litt vekk fra alle lydene her hjemme. Jeg tenker å kjøpe skikkelig treningstøy når det blir litt mer vår.

Ja, jeg husker du la sammen steps og steg ;) Jeg kunne nesten ikke skjønne hvordan du klarte så mange steg på så kort tid.

Skrevet

Skritteller til jul? Ønska han seg det, eller var det du som ønska han det? :P

Han ønsket seg noe for å komme i form. Jeg syntes det var litt vel vågalt å kjøpe kort på treningssenter til ham - så det ble nå skritteller.... Men han vet ikke helt hvordan han skal komme i form. Han burde ta av minst ti kilo, helst tjue...

Skrevet

Han ønsket seg noe for å komme i form. Jeg syntes det var litt vel vågalt å kjøpe kort på treningssenter til ham - så det ble nå skritteller.... Men han vet ikke helt hvordan han skal komme i form. Han burde ta av minst ti kilo, helst tjue...

Ok, jeg mistenkte at det var du som ville at han skulle bli i bedre form, og hadde prakka på han en skritteller. (jeg har nesten like mye imot skrittellere som ski!)

Det hadde nemlig vært på linje med 30-års gaven jeg fikk fra min eks. Skipakke og luftgevær...

Annonse

Skrevet

Ok, jeg mistenkte at det var du som ville at han skulle bli i bedre form, og hadde prakka på han en skritteller. (jeg har nesten like mye imot skrittellere som ski!)

Det hadde nemlig vært på linje med 30-års gaven jeg fikk fra min eks. Skipakke og luftgevær...

Den gaven slår alt!!!!!

Neida, han vil gjerne komme i form, men har ingen å trene sammen med, og synes det er kjedelig å trene alene. Ungene er akkurat litt for små til å være alene hjemme mens vi tar en tur ut. Dessuten vil jeg gjerne jogge hvis jeg først bevilger meg en time trening, mens han får vondt i kneet ved jogging.

Han liker ikke å svømme, men liker å sykle, men ikke alene....

Skrevet

Det klarer du :) Jeg hopper og spretter mye hjemme til musikk. Med skikkelige rytmer klarer jeg 10 tusen steg på en time. Da holder jeg på i ett. Spaserer jeg ute må jeg gå nesten1,5 time for å klare like mye. F eks trimmer jeg når jeg legger sammen klær og skreller grønnsaker, og det hender jeg går og går rundt i huset når jeg er i telefonen. Kjøkken og stue er tilsammen ca 80 kvm, så det er god plass til denne vandringen ;)

Det er utrolig deilig å gå ute. Det er så godt å komme litt vekk fra alle lydene her hjemme. Jeg tenker å kjøpe skikkelig treningstøy når det blir litt mer vår.

Ja, jeg husker du la sammen steps og steg ;) Jeg kunne nesten ikke skjønne hvordan du klarte så mange steg på så kort tid.

*Fnis* Bomma litt på det med steg og aerobic steg ja. :o)

Skal ut og jogge en tur i ettermiddag så det blir vel en del steg da, heldigvis.

AneM1365380603
Skrevet

*Fnis* Bomma litt på det med steg og aerobic steg ja. :o)

Skal ut og jogge en tur i ettermiddag så det blir vel en del steg da, heldigvis.

Har du tatt på skrittelleren på nå? Jeg har kommet opp i drøyt 6000 steg nå. *Fornøyd* ;)

Skrevet

Har du tatt på skrittelleren på nå? Jeg har kommet opp i drøyt 6000 steg nå. *Fornøyd* ;)

6000???? Jeg er oppe i 1280.... Men jeg kjører til jobb da.

Skrevet

6000 når klokka bare er halv elleve????????

Hvor lenge har du vært oppe og hva i all verden har du fått gjort så tidlig?

Jeg har gått opp og ned trappa inne noen ganger, frem og tilbake mellom bad og kjøkken noen ganger, ut i garasjen, kjørt til jobb, og gått 100 meter til kontoret.....

AneM1365380603
Skrevet

6000 når klokka bare er halv elleve????????

Hvor lenge har du vært oppe og hva i all verden har du fått gjort så tidlig?

Jeg har gått opp og ned trappa inne noen ganger, frem og tilbake mellom bad og kjøkken noen ganger, ut i garasjen, kjørt til jobb, og gått 100 meter til kontoret.....

Jeg trippet i ett mens barna spiste frokost. De er etterhvert blitt vant med at hu mor løper fram og tilbake til fengende rytmer. Da de dro på skolen tok jeg en liten halvtime i ett. En halv time med effektiv tripping er ca 5000 steg. Enkelt og greit :)

AneM1365380603
Skrevet

6000???? Jeg er oppe i 1280.... Men jeg kjører til jobb da.

Det ble 20732 i dag, og det gikk rimelig greit :)

Du da, ble det trim på deg etter arbeid?

Annonse

Skrevet

Det ble 20732 i dag, og det gikk rimelig greit :)

Du da, ble det trim på deg etter arbeid?

Jada, jeg jogget en tur, men det ble vel ikke mer enn 7000 skritt tilsammen. Jeg prøvde å være aktiv på jobben, men jeg må tydeligvis være enda mer aktiv.

Skal ut og jogge igen om en liten time før seinvalta. :o) Har spist en lett frokost som må få litt tid på å sige ned først og så rekker dagslyset å begynne å komme før jeg stikker ut,

AneM1365380603
Skrevet

Jada, jeg jogget en tur, men det ble vel ikke mer enn 7000 skritt tilsammen. Jeg prøvde å være aktiv på jobben, men jeg må tydeligvis være enda mer aktiv.

Skal ut og jogge igen om en liten time før seinvalta. :o) Har spist en lett frokost som må få litt tid på å sige ned først og så rekker dagslyset å begynne å komme før jeg stikker ut,

7000 steg er jo ikke verst da, men du har mer å gå på :o) Jeg har ikke vært like sprek i dag som i går, er kommet opp i drøyt 4000 steg. Det tenker jeg å gjøre noe med litt senere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...