Babette Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Noen som så på helseprogrammet Puls i går kveld, der det nye kullet med "Bedre Puls"-deltakere ble presentert? Jeg synes dette er et veldig bra opplegg. Ikke kan veilederne beskyldes for å være fanatiske heller. Det er også viktig å få fram at det finnes mange som spiser sunt og likevel sliter med vekta, slik vi fikk høre om for en av deltakerne. Det blir spennnende å følge dem på veien mot bedre form, og jeg håper dette kan inspirere seere også! 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Jeg vet ikke helt hva jeg mener om den saken. 0 Siter
Jølsen Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Puls, puls, puls! Pssss-pssss-pssss, komme da pulsen! 0 Siter
Babette Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Skrevet 8. januar 2008 Puls, puls, puls! Pssss-pssss-pssss, komme da pulsen! Proklamerte ikke du her om dagen at du skulle begynne å trene? Ville det ikke vært inspirerende å følge utviklingen for andre i samme båt? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.