Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg taster så mye feil. Er det noen som har noe råd til hvordan bli støere på tastaturet. Jeg har nok sløvet i alle år. Jeg kan touch. Blir veldig glad for tips!! :))

Fortsetter under...

Skrevet

Sikker på at du kan touch? Jeg trodde at det gikk på å skrive riktig:-)

Løsningen er å øve og øve.

Skrevet

Sikker på at du kan touch? Jeg trodde at det gikk på å skrive riktig:-)

Løsningen er å øve og øve.

Har akkurat funnet ut at det hjalp å sette opp stolen. (Men da når ikke føttene ned i gulvet.) Da får jeg bedre angrepsvinkel på tastene :) Utrolig hvor mye ideer man får etter å ha skrevet om et problem her på dol :))

Kan og kan touch, jeg prøver iallfall :P

Skrevet

Jeg vet ikke. Jeg kan touch, men bruker det ikke. Synes jeg skriver raskere når jeg bare skriver på frihånd. Jeg varierer mellom å se på tastaturet og skjermen mens jeg skriver, har ingen fast rutine. Jeg skriver forresten temmelig raskt, og synes jeg skriver raskere sånn enn ved bruk av touch.

Gjest taiping
Skrevet

Jeg skriver styggfort med touch. Lærte det på skolen for ørten år siden, og har skrevet mye.

Prøver jeg for morro skyld å skrive med 2-3 fingrer må jeg kikke på tastaturet og husker ikke alltid hvor bokstavene står.

Rart det der :)

Skrevet

Jeg skriver styggfort med touch. Lærte det på skolen for ørten år siden, og har skrevet mye.

Prøver jeg for morro skyld å skrive med 2-3 fingrer må jeg kikke på tastaturet og husker ikke alltid hvor bokstavene står.

Rart det der :)

Yupp. Nå har det seg slik at jeg er laaangt over skolealder. Og skriver ikke store mengder tekst av gangen, det hadde nok hjulpet. Men uansett, man lærer dessverre best når man er ung, så alle burde "nytte høvet"...

Annonse

Skrevet

Har akkurat funnet ut at det hjalp å sette opp stolen. (Men da når ikke føttene ned i gulvet.) Da får jeg bedre angrepsvinkel på tastene :) Utrolig hvor mye ideer man får etter å ha skrevet om et problem her på dol :))

Kan og kan touch, jeg prøver iallfall :P

Husker at jeg har sett greie fotskamler til å ha under kontorstoler.

Da slipper du i allefall å vifte med føttene i løse luften:-)

Ellers finner du touchkurs her: http://www.norskkurs.no/?index=Kursoversikt/Touchkurs

Skrevet

Husker at jeg har sett greie fotskamler til å ha under kontorstoler.

Da slipper du i allefall å vifte med føttene i løse luften:-)

Ellers finner du touchkurs her: http://www.norskkurs.no/?index=Kursoversikt/Touchkurs

Jeg bruker touch, er bare ute av trening :) Så jeg lurte på tips til en i min situasjon..

Skrevet

Det er vel bare å øve mer touch det - eller?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...