Gå til innhold

Printer - loppemarked eller kastes??

Gjest fint hvis det kan komme til nytte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk for noen år siden en pent brukt svart-hvit printer fra noen bekjente, men har aldri brukt den selv - står bare i kjelleren og tar opp plass.

Nå lurer jeg på om dette er noe andre kan ha nytte av, slik at jeg bør sende den på loppemarked eller gi den bort på finn.no, eller om det bare er å hive.

Den virker, men er sikkert 8-10 år gammel. Bruksanvisning er intakt og det finnes flere ekstra blekkpatroner. Men den er ganske diger sammenlignet med de moderne, små printerne.

Fortsetter under...

Gjest been there
Skrevet

Kan godt hende den kan komme til nytte i et hjem der de ikke har flust med penger til å kjøpe utstyr. Lever det på Fretex eller lignende der du bor om de har utsalg eller loppemarked! IKKE kast! Legg evt inn på finn.no på "gi bort" eller selg for en 50 lapp.

Skrevet

Kan godt hende den kan komme til nytte i et hjem der de ikke har flust med penger til å kjøpe utstyr. Lever det på Fretex eller lignende der du bor om de har utsalg eller loppemarked! IKKE kast! Legg evt inn på finn.no på "gi bort" eller selg for en 50 lapp.

Ja, vedr finn.no mente jeg at den skulle gis bort - uaktuelt å få betalt for dette;)

Takk for svar

Skrevet

Gies bort-annonsene på Finn.no er gratis, legg den ut der du. :o)

Gjest har noe kontakt med "fattige"
Skrevet

Ja, vedr finn.no mente jeg at den skulle gis bort - uaktuelt å få betalt for dette;)

Takk for svar

Det kan ofte virke som "alle" har flust med penger og utstyr og at utrangert utstyr bare er å kaste, men om en har litt kontakt med folk som ikke er i jobb blant annet så er det slike ting som kan komme til nytte for barna dems. Ikke dermed sagt at alle "fattige" liker at det drives veldedighet mot dem, men kanskje går de på loppis eller ser på finn og finner ut av det selv.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Spørs hvor gammel den er. Finnes det ikke drivere til de nyeste OS f.eks er det neppe noen som har nytte av dem selv om de får den gratis.

Annonse

Skrevet

Det kan ofte virke som "alle" har flust med penger og utstyr og at utrangert utstyr bare er å kaste, men om en har litt kontakt med folk som ikke er i jobb blant annet så er det slike ting som kan komme til nytte for barna dems. Ikke dermed sagt at alle "fattige" liker at det drives veldedighet mot dem, men kanskje går de på loppis eller ser på finn og finner ut av det selv.

Ja, det har du rett i. Jeg er veldig for gjenbruk og kjøper gjerne ting på finn selv om jeg har god råd.

Gjest kjenner noen...
Skrevet

Ja, det har du rett i. Jeg er veldig for gjenbruk og kjøper gjerne ting på finn selv om jeg har god råd.

Jeg har helt normal økonomi og tenker som deg.. :-)

Syns det er fælt å kaste ting.. Kanskje derfor det er så mye på roterommet og på loftet. :P Men har blitt flinkere til å levere på Fretex. God følelse at det kan komme til nytte for andre.

Skrevet

Hjelper lite med en billig printer om blekkpatronene er spinndyre. De som har ligget i flere år, kan vel være inntørket?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...