Gå til innhold

Lest noen flere bøker?

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Gled deg til hele serien til Liza Marklund, den likte jeg virkelig! :)

Også må du lese Stieg Larsson dersom du ikke allerede har gjort det. Jeg var fullstendig hekta og kunne ikke legge fra meg noen av bøkene mens jeg holdt på. :)

Jeg står på ventelist på biblioteket på de to første til stieg larsson. Jeg har lest litt av den første før, men jeg kom ikke inn i den så ga opp. Men jeg skal gjøre et nytt forsøk.

Fortsetter under...

Skrevet

Sånn var jeg også. Var på besøk hos kjæresten og han skulle på jobb. Jeg begynte på boka idet han gikk ut av døra i 6.30-tida på morran, og la den ikke fra meg før jeg var ferdig i 20.00-tida på kvelden. Da han kom hjem fra jobb hadde jeg en del igjen, og var nesten litt skuffa over at han var hjemme så tidlig. ;)

Oi! Har aldri begyn å lese så tidlig om morraen - men utover natta kan jeg ligge lenge.

Jeg skulle jo egentlig lese i kveld, i badekaret, men så ble det doling i stedet. Men jeg lurer på om jeg skal tasse opp og ta meg et lite bad selv om det er seint...

Jeg og minstejenta sov en time på stuegolvet mellom 18 og 19, så jeg er ikke så veldig trøyt. Har jobbet litt innimellome dolingen pluss funnet et glass med vin, så jeg har det egentlig ganske så greit :-)

Skrevet

Gled deg - den syntes i hvert fall jeg var veldig bra... Men jeg er veldig glad i Mary Higgins Clark sine bøker da... :)

Har du lest noe av Val McDermid...? Anbefales på det varmeste... :)

Ellers fikk jeg "Honningfellen" til jul, og den var også fin...

candyqueen_83
Skrevet

Gled deg - den syntes i hvert fall jeg var veldig bra... Men jeg er veldig glad i Mary Higgins Clark sine bøker da... :)

Har du lest noe av Val McDermid...? Anbefales på det varmeste... :)

Ellers fikk jeg "Honningfellen" til jul, og den var også fin...

Tror jeg har lest en av val mcDermid men husker ikke hva den het.

Honningfellen er veldig bra :o)

Skrevet

Jeg har lest Bienes hemmelige liv, men ikke den andre av henne. Veldig fin bok!

Så flink du er som leser på engelsk. Jeg burde vel det jeg også......

Flink og flink. JEg sluttet aldri med det etter at jeg gikk et år på high school - over there. Så nå merker jeg nesten ikke forskjell :)

Kjekk måte å holde språket ved like på i alle fall.

Skrevet

Sue Monk Kidd sine bøker har jeg lest .. Veldig fine :o)

Drageløperen står jeg på venteliste på, gleder meg til å lese den.

Den siste forfatteren har jeg ikke hørt om. Pleier å styre unna nynorsk :o) Kanskje jeg må prøve meg?

Carl Frode Tiller har fått Brageprisen for den første boka si - Skråninga. For den siste boka - Innsirkling - fikk han også en eller annen pris, hva var nå det igjen da.

Både Skråninga og Bipersonar er litt dystre bøker, men de har driv og fantastiske personer. Synes han skriver helt utrolig bra.

Og som sagt, etter de første par sidene så forstyrrer ikke nynorsken meg lenger.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...