Gå til innhold

Bytte vare som er kommet på salg

Anbefalte innlegg

Gjest spekulerer
Skrevet

Kjøpte et par sko i mellomjula, som nå er på salg til 30%. Skoene kostet 1495,- så det er en del penger det er snakk om. Men jeg liker de ikke likevel, så jeg har ombestemt meg. De er ubrukte naturligvis.

Men hva skjer da? Kvitteringa viser at jeg betalte summen over seff. Vil ha tilgodelapp/pengene tilbake....

Fortsetter under...

Skrevet

Hvis varen du har kjøpte nå er satt ned er det vanlig at det er denne prisen du får tilbake, ikke full pris selv om det var dette du betalte og har kvittering på.

Om praksisen er den samme hos alle vet jeg ikke.

Skrevet

Har du fortsatt bytterett får du varer for tilsvarende det du betalte eller en tilgodelapp på det beløpet. Penger igjen har du vel ingen rett på hvis du ikke har deponert på varen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...