Gå til innhold

Sterling HADDE salg?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Drev og tittet på billige billetter med Sterling i natt. Fant noen ekstremt billige og begynte å planlegge storbyferie. Måtte likevel ha avklaring med sambo før jeg bestilte, så jeg utsatte det til nå.

Så skulle jeg selvsagt bestille NÅ. Men det var visst for seint gitt. Samme avreisetid/dato koster nå tredobbelt så mye. Da blir det uaktuelt tror jeg...(planen var hyperbillige flybilletter i kombinasjon med komfy og luksuriøst hotell).

Spørsmålet mitt er...HADDE Sterling en kampanje de ikke lenger har? Må jo ha vært noe sånt? Likevel litt rart at billettene var der i natt (etter kl. 00.00) men ikke er der nå til samme pris...snufs

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, de hadde salg, som varte til 7. januar kl. 2359. I og med at du så de billige billettene i natt, hadde de sikkert ikke rukket (rekt?) å sette opp prisen ennå.

Men ikke fortvil, Sterling har tilbud med jevne mellomrom. Det kommer sikkert et februarsalg også ;-)

The Punisher
Skrevet

Men vær obs med Sterling. De er kjemperigide. Om du blir syk eller noe annet oppstår, så er ikke forsikringen din verdt papiret det er skrevet på, og du får ikke igjen pengene dine. Bare halvparten i verdi, som du etterpå, må bruke som et slags tilgodelapp innen en viss tidsperiode. Sterling sucks

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...