Gå til innhold

studenter som har med barn på forelesning

Anbefalte innlegg

Skrevet

''Hurpa påstod at jeg også måtte betal for babyen....''

Betale for en baby som verken har eget sete eller har glede av forestillingen.... For en dustekjerring.

Dustekjerring ja! jeg hadde med bilsetet som hun satt/lå i og sov under hele forestillingen (det stod på golvet).

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg synes ikke det skulle være lov å ha med spebarn på forelesning av hensyn til de andre studentene. Kort og godt.

Jeg fikk barn midt i et studie på universitetet. Hun tok ikke flaske, så jeg måtte ha henne med på forelesninger. Dette var helt uproblematisk fordi hun for det meste sov. Begynte hun å klage, gikk jeg alltid ut med henne. Hvis man gjør det slik ser jeg ikke helt problemet... Veldig trasig å måtte avbryte et dyrt studium fordi man har fått barn..

Mitt barn var nøye planlagt, men jeg ante ikke at man kunne bli gravid på første forsøk ;) Dessuten kom hun et par uker før tiden, så hun var universitetsstudent de to første mnd av livet sitt ;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg ville ikke tatt med meg en baby på forelesning. En ting er at man spør på forhånd om det er greit, men det er vel ingen som tør si det motsatte?

Jeg har hatt baby med på forelesning...

Og jeg gikk ut straks babyen ga lyd fra seg. Men jeg syntes ikke dette var noe OK, hverken for meg som måtte forlate forelesning i titt og utide- og de andre som ble forstyrret av den lille ekstra støyen det innebærer når noen går (og tom bærer en gråtende baby). Jeg valgte utsette studieåret til babyen var stor nok til å være i barnehage.

Skrevet

Jeg har hatt med barn på forelesning (ikke spebarn).

Min største fikk med seg tre timer spes. ped. på rappen - med pauser. I pausene fikk han springe frem og tilbake i gangen for å få løpt av seg litt...

Foreleseren sa til meg etterpå at jeg nok har verdens mest tålmodige sønn!

Men vi hadde forberett oss godt, med lesestoff, tegnesaker, lydbøker (walkman) og litt schnavvel.

Dette var, som dere sikkert skjønner, en unntakssituasjon.

Skrevet

Synes dette høres kjempefeil ut, men har ingen anelse om de har lov til det eller ikke.

Skrevet

Ørepropper? På forelesning?

Vel- da er det likeså godt å ikke være på forelesning.

Babyer/barn hører ikke hjemme på forelesning.

Jada, bare gni det inn du...:)

Annonse

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jada, bare gni det inn du...:)

Enig- det var unødvendig gjort av meg.

Mitt innlegg var i så måte like lite gjennomtenkt som ditt første.

:-)

Skrevet

Enig- det var unødvendig gjort av meg.

Mitt innlegg var i så måte like lite gjennomtenkt som ditt første.

:-)

:-)))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...