Gå til innhold

hjemme trening, hva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Ja der var det litt av hvert. Den hypnosis virket spennende :) Jeg kommer nok til å skaffe meg trenings dvd ja. Gir litt puff i riktig retning det.

Ja, hvis du finner en du liker, så "kjører" jo den deg gjennom en halvtime eller en time så mange ganger i uka som du vil! :)

Greit å ha et målbart opplegg: "nå har jeg trent xxx..." Det er best med britisk, synes jeg, bedre enn amerikansk. De er skikkelig oppmuntrende og rosende, på en OK måte! Og hvis du ikke har sonefri dvd-spiller, går det ikke med amerikansk uansett. Du må ha sone 2 tror jeg. Det er samme som brittene.

Skrevet

''Han skal svømme i tillegg til at vi bruker trimsykkel hjemme.''

Jøss, jaja noen har bedre råd enn andre.

Skrevet

Pilates skal vaere en svaert effektiv trening, men raske resultater.

"Etter 10 ganger merker du forskjell".

"Etter 20 ganger ser du en forskjell".

"Etter 30 ganger ser andre forskjell paa kroppen din".

Gjennom Tvshop.no kan du kjoepe dvd-er av Pilates. Jeg tror det heter : Windsor Pilates, som er en videreutvikling av pilates.

Det passer baade for menn og kvinner! :-)

I tillegg til Pilates kan man kombinere med kondisjonstrening, som feks. sykkel.

Ellers er gode gamledagse oevelser som sit-ups, push- ups og kneboey effektivt ogsaa.

Jeg husker da jeg holdt paa med sit-ups. Jeg saa forskjell paa magen bare etter 14 dager. Jeg begynte i det smaa, og klarte opp til 70 sit-ups til slutt! Jeg saa at de oevre magemusklene ble markerte og magen mye strammere!

Men saa slutta jeg....:-( Hmmm.....

Jeg skal begynne aa trene igjen jeg ogsaa naa. Har ogsaa kjoept meg en renselseskur for aa drive ut avfallsstoffer og for aa bedre energien, og faa ut evt. overfloedig vann i kroppen.

Har ogsaa lyst til aa kjoepe en Pilates video.

Jeg tror det er en god start :-)

Lykke til med dere!

Mange anbefaler pilatesDVD fra Pilatesroom, som er norsk produsert.

Har trent Pilates nå i snart 3 år og det er kjempegod trening som en kan varierer mye.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...