Gjest lesehesten-22 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hvilken god krim har du lest i det siste? 0 Siter
Gjest sliten i dag Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Snømannen av Jo Nesbø....grøss.... Har du lest de andre, og var denne helt på høyden? Jeg har lest de andre men ikke denne ennå. 0 Siter
Gjest sliten i dag Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 En gammele n som alle krimelskere må lese. Retterstedet av Val Mc Dermid. Helt fabelaktig og ganske annerledes enn annet hun har skrevet. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg holder på med Mary Higgins Clark- To små jenter i blått. Den virker veldig bra foreløbig. Ellers Liza Marklund, Anne Holt, Jo Nesbø 0 Siter
Gjest Mom33 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har slukt bøker i årevis, noe skjønnlitteratur også, men mest krim. Jeg har lest alle de norske gode, svenske gode osv. Nå har jeg lest Stieg Larssons trilogi, og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har lest noe bedre. Både språk, historie og komposisjon er fabelaktig. Rett og slett. Om ikke det skulle være noe, så har faktisk Knut Faldbakken noen bra krimbøker, og jeg er veldig glad i Patricia Cornwells bøker om Scarpetta. Jo Nesbø og Liza Marklund er også fabelaktige, men som sagt - det er Stieg Larsson som har lagd Mesterverket. Ingen over, ingen ved siden. 0 Siter
Gjest lesehesten-22 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Har du lest de andre, og var denne helt på høyden? Jeg har lest de andre men ikke denne ennå. Snømannen er en bok jeg aldri kommer til å glemme. 0 Siter
Gjest lesehesten-22 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har slukt bøker i årevis, noe skjønnlitteratur også, men mest krim. Jeg har lest alle de norske gode, svenske gode osv. Nå har jeg lest Stieg Larssons trilogi, og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har lest noe bedre. Både språk, historie og komposisjon er fabelaktig. Rett og slett. Om ikke det skulle være noe, så har faktisk Knut Faldbakken noen bra krimbøker, og jeg er veldig glad i Patricia Cornwells bøker om Scarpetta. Jo Nesbø og Liza Marklund er også fabelaktige, men som sagt - det er Stieg Larsson som har lagd Mesterverket. Ingen over, ingen ved siden. Takk for tips! Stieg Larsson er jeg ferdig med og deler din entusiasme. Regner derfor med at de andre du anbefaler faller i smak. ) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har slukt bøker i årevis, noe skjønnlitteratur også, men mest krim. Jeg har lest alle de norske gode, svenske gode osv. Nå har jeg lest Stieg Larssons trilogi, og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har lest noe bedre. Både språk, historie og komposisjon er fabelaktig. Rett og slett. Om ikke det skulle være noe, så har faktisk Knut Faldbakken noen bra krimbøker, og jeg er veldig glad i Patricia Cornwells bøker om Scarpetta. Jo Nesbø og Liza Marklund er også fabelaktige, men som sagt - det er Stieg Larsson som har lagd Mesterverket. Ingen over, ingen ved siden. "Nå har jeg lest Stieg Larssons trilogi, og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har lest noe bedre. Både språk, historie og komposisjon er fabelaktig. Rett og slett." Helt enig med deg! Jeg har ikke lest den siste men de to andre er bare helt fantastiske, ble akkurat ferdig med nr 2 og gleder meg til å begynne på nr 3. :-) 0 Siter
astridny Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg holder på å lese 1222 med Anne Holt og den virker veldig bra. Har ikke lest så mye av den ennå. 0 Siter
KaVa Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 I Minette Walters - http://en.wikipedia.org/wiki/Minette_Walters God, engelsk krim. Jeg liker også serien om Scarpetta av Patricia Cornwell http://en.wikipedia.org/wiki/Patricia_Cornwell 0 Siter
adelie Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har slukt bøker i årevis, noe skjønnlitteratur også, men mest krim. Jeg har lest alle de norske gode, svenske gode osv. Nå har jeg lest Stieg Larssons trilogi, og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har lest noe bedre. Både språk, historie og komposisjon er fabelaktig. Rett og slett. Om ikke det skulle være noe, så har faktisk Knut Faldbakken noen bra krimbøker, og jeg er veldig glad i Patricia Cornwells bøker om Scarpetta. Jo Nesbø og Liza Marklund er også fabelaktige, men som sagt - det er Stieg Larsson som har lagd Mesterverket. Ingen over, ingen ved siden. ''at jeg aldri har lest noe bedre. Både språk'' Har du lest på norsk eller originalen på svensk? 0 Siter
grot Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Har du lest de andre, og var denne helt på høyden? Jeg har lest de andre men ikke denne ennå. Ja den er helt på høyden med de andre:-) 0 Siter
fresja Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 I går avsluttet jeg Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund. Den andre er egentlig fortsettelse av den første, men de omhandler mest forskjellige saker. Likte best Livstid. 0 Siter
Gjest jølsa Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Snømannen er en bok jeg aldri kommer til å glemme. jeg holder også på med snømannen av nesbø. dagens høydepunkt er når jeg kan legge meg på senga å lese den! hærlig. neste bok prosjekt blir stieg larsson triologi ) 0 Siter
Gjest lesehesten-22 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 I går avsluttet jeg Nobels Testamente og Livstid av Liza Marklund. Den andre er egentlig fortsettelse av den første, men de omhandler mest forskjellige saker. Likte best Livstid. enig med deg at livstid var bedre. 0 Siter
Gjest lesehesten-22 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg holder på å lese 1222 med Anne Holt og den virker veldig bra. Har ikke lest så mye av den ennå. Den boka hadde jeg gledet meg til men jeg må si at jeg ble skuffet i forhold til hva jeg har lest av henne tidligere. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har slukt bøker i årevis, noe skjønnlitteratur også, men mest krim. Jeg har lest alle de norske gode, svenske gode osv. Nå har jeg lest Stieg Larssons trilogi, og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg aldri har lest noe bedre. Både språk, historie og komposisjon er fabelaktig. Rett og slett. Om ikke det skulle være noe, så har faktisk Knut Faldbakken noen bra krimbøker, og jeg er veldig glad i Patricia Cornwells bøker om Scarpetta. Jo Nesbø og Liza Marklund er også fabelaktige, men som sagt - det er Stieg Larsson som har lagd Mesterverket. Ingen over, ingen ved siden. Jeg deler din entusiasme for Stieg Larsson. Synde det ikke er flere bøker av ham. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 ''at jeg aldri har lest noe bedre. Både språk'' Har du lest på norsk eller originalen på svensk? Jeg leste de to første på norsk, og den siste på svensk. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 jeg holder også på med snømannen av nesbø. dagens høydepunkt er når jeg kan legge meg på senga å lese den! hærlig. neste bok prosjekt blir stieg larsson triologi ) Gled deg!!!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.