Gjest wet ikke Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg har en sønn som snart er 20 år . Han ble utsatt for blind og uforberett vold nyttårsnatten . Han ligger nå med brukket skulder og skader i ansiktet som er blitt sydd. Legen har forklart at han resten av livet vil få problemer med en skulder som lett vil skli ut av ledd. Saken er anmeldt , og det går vell sin gang . Men med dette fører det med seg mye regninger til lege ødelagte klær taxi osv..... Da tenker jeg at det må jo skyldneren betale ? Voldskadeerstatning , ordet har jeg hørt før , hvem kan søke slikt ? og hvordan går man fram ? 0 Siter
Atene Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 De direkte utgiftene han har hatt (klær, taxi) må han få kvitteringer på. I bekreftelsen på anmeldt forhold, vil det stå hvordan han går frem for å melde fra om erstatningskrav. Voldsoffererstatning tror jeg blir noe annet, og det vet jeg ikke noe om. 0 Siter
Gjest se link Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 http://www.voldsoffererstatning.no/index.php?lang=nor&cid=4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.