Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pc-en husker ikke lenger innloggingsnavn på div. nettsteder. Regner med det er en innstilling i alternativer for internett, og sikkerhet eller avansert. Vet du?

En annen ting: Når jeg skal åpne et nytt vindu i IE, tar den et annet åpent vindu slik at dette blir borte. Jeg vil det skal åpnes i nytt vindu. (Det er altså IKKE når jeg klikker link i det åpne vinduet. Men feks hvis jeg klikker på en snarvei jeg har liggende på skrivebordet. SELV om jeg åpner et nytt IE-vindu, som er aktivt.) (Jeg kjører altså ikke den nyeste versjonen med faner.) Anyone??

Fortsetter under...

Skrevet

Nå har jeg installert den nye vs. av IE, den med faner. Den har forresten dårlig oppløsning, pussig.

Men jeg har de samme problemene som før!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...