Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en dame på 56, som har fått litt høyt blodtrykk. Ved siste måling var det 150/85..men har tidligere vært høyere.

Er også plaget av kronisk øresus, de siste 7 årene.

Jeg lurer på om det er noen fare med å reise med fly. Sliter også med fobisk angst, så kanskje trykket vil stige som følge av det også?

På forhånd takk til de som svarer:-)

Hilsen en som har lyst ut å reise..

Fortsetter under...

Gjest bon voyage
Skrevet

Jeg har også høyt blodtrykk og øresus (mer eller mindre). Tar tabletter for blodtrykket, så det er nå helt normalt da. Jeg reiser relativt mye, men har aldri tenkt på at de nevnte faktorer skulle ha noe å si i den forbindelse. Legen min vet også at jeg reiser en del, og hadde det vært skadelig, så tror jeg han hadde nevnt det.

Skrevet

Jeg har også høyt blodtrykk og øresus (mer eller mindre). Tar tabletter for blodtrykket, så det er nå helt normalt da. Jeg reiser relativt mye, men har aldri tenkt på at de nevnte faktorer skulle ha noe å si i den forbindelse. Legen min vet også at jeg reiser en del, og hadde det vært skadelig, så tror jeg han hadde nevnt det.

hei..og takk for gledelig melding..da er nok alt klart for en tur tenker jeg.

Skal til lege i morgen, og da kan jeg spørre ham også:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...