Lillemus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fikk joggesko med pigg i julegave (snille kjæresten min!) og de er kjempegiode! Men - det er nå bart mange steder, men alikevel så isete andre steder at jeg bruker dem, vil dette ødelegge piggene? Omtrent halve joggeturen er på asfalt, resten på is vil jeg tro. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Vi kjører nå på asfalt med piggdekk, så det burde nå gå bra. Dessuten så er en bil mye tyngre enn du er. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Vi kjører nå på asfalt med piggdekk, så det burde nå gå bra. Dessuten så er en bil mye tyngre enn du er. *Hehe* Du sier noe der! ) Men gummien i piggdekk er vel noe tykkere og mer solid enn sålen på en sko? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest papez Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så snill kjæreste du har da :-) Jeg har ikke peiling på det du spør om, og forslaget mitt er sikkert helt bort-i-natta, men er det ikke mulig å undersøke om det finnes en mulighet for "repigging" om du skulle slite piggene??? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Så snill kjæreste du har da :-) Jeg har ikke peiling på det du spør om, og forslaget mitt er sikkert helt bort-i-natta, men er det ikke mulig å undersøke om det finnes en mulighet for "repigging" om du skulle slite piggene??? Joda, piggene kan skrus ut og jeg får sikkert kjøt nye. ) Så da skader det ikke skoen å løpe på asfalt kanskje? Var litt redd for det, de var svinedyre nemlig... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *Hehe* Du sier noe der! ) Men gummien i piggdekk er vel noe tykkere og mer solid enn sålen på en sko? Joda, men nå skal vel ikkje du springe 20 000 kilometer i året heller? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemus Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Joda, men nå skal vel ikkje du springe 20 000 kilometer i året heller? Nei, 5,4 mil om dagen hele året er i meste laget ja. ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ingemanns kjære Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Vi kjører nå på asfalt med piggdekk, så det burde nå gå bra. Dessuten så er en bil mye tyngre enn du er. Ikke at jeg tror det har noe for Lillemus å si, men tenk hvor slitt piggene i dekkene blir når du kjører på asfalt. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geir Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Ikke at jeg tror det har noe for Lillemus å si, men tenk hvor slitt piggene i dekkene blir når du kjører på asfalt. :-) Det er nå så, men allikevel så holder de i sikkert minst tre sesonger og adskillige tusen kilometer så eg tror ikkje Lillemus har noe å frykte. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Disse piggene tåler mye asfalt, men hvis mulig, prøv å hold deg på vegkantene hvor det er mer søle når du ikke finner is. ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.