Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ja, nå er det på tide med en skikkelig innsats for å få bort juleflesket. Så eg lurer på om noen har noen treningstips, det må ikkje være for harde øvelser, og de må kunne utøves innendørs (uten for mye svettelukt) helst i fra sofaen (gjerne øvelser der en kan ha laptoppen på fanget) ? Noen sprekinger der ute med tips? 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du kan stramme rompa ved å ligge på sofaen med laptopen i fanget. Du kan ha vekter hengende til bena som du løfter opp og ned. I tillegg kan du spenne på deg noen sånn TV-shop elektroder som gjør at du får den perfekte kroppen i løpet av tre dager. 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Legg en stor sjokolade på bordet ved siden av deg og sett en halvannen liters brusflaske der også (en halvliters veier for lite). Ved å strekke ut armen og stadig ta små biter og små slurker vil du trene armmusklene på en ypperlig måte. ;o) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du kan stramme rompa ved å ligge på sofaen med laptopen i fanget. Du kan ha vekter hengende til bena som du løfter opp og ned. I tillegg kan du spenne på deg noen sånn TV-shop elektroder som gjør at du får den perfekte kroppen i løpet av tre dager. De elektrodene hørtes geniale ut, får håpe de ikkje går på 230 volt. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Legg en stor sjokolade på bordet ved siden av deg og sett en halvannen liters brusflaske der også (en halvliters veier for lite). Ved å strekke ut armen og stadig ta små biter og små slurker vil du trene armmusklene på en ypperlig måte. ;o) Det har eg prøvd, og det hjelper godt men eg blir så svak i venstre armen (den lengst fra bordet). 0 Siter
Lillemus Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det har eg prøvd, og det hjelper godt men eg blir så svak i venstre armen (den lengst fra bordet). Flytt stolen din til den andre siden av bordet. *Hjelpsom* 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 De elektrodene hørtes geniale ut, får håpe de ikkje går på 230 volt. Jeg vurderer faktisk å gå til innkjøp av noen sånne elektrodgreier. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Flytt stolen din til den andre siden av bordet. *Hjelpsom* Forsåvidt et godt poeng, men er litt redd for å få kink i ryggen. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg vurderer faktisk å gå til innkjøp av noen sånne elektrodgreier. Ikke gjoer det. Jeg gikk fem paa, kjoepte dem, og de var smertefulle! Dessuten blir man fort lei av disse.... 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ikke gjoer det. Jeg gikk fem paa, kjoepte dem, og de var smertefulle! Dessuten blir man fort lei av disse.... Gjorde det vondt altså? Men virker de? Det er det viktigste. Jeg spør deg, for deg stoler jeg på. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Gjorde det vondt altså? Men virker de? Det er det viktigste. Jeg spør deg, for deg stoler jeg på. Jeg brukte dem bare noen ganger jeg, saa orket jeg ikke mer. Paa armene gikk det forsaavidt greit, men paa magen svidde det naa inni granskauen! 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg brukte dem bare noen ganger jeg, saa orket jeg ikke mer. Paa armene gikk det forsaavidt greit, men paa magen svidde det naa inni granskauen! Jøss, jaja. Kanksje jeg faktisk må begynne å trene. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ikke gjoer det. Jeg gikk fem paa, kjoepte dem, og de var smertefulle! Dessuten blir man fort lei av disse.... Jeg var på jak tetter slike i dag,men de var tomme..Kanskje like greit da.. :0) 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Får bare løfte dataen opp og ned da! ;0) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Får bare løfte dataen opp og ned da! ;0) Det gjør eg hver gang eg må på do. Men, eg vurdere å slå på ovnen nå for det er så kaldt her inne, så da må eg både løfte på dataen, reise meg opp, gå til ovnen og tilbake til sofaen for deretter å løfte på dataen igjen. 0 Siter
Gjest mora2 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det gjør eg hver gang eg må på do. Men, eg vurdere å slå på ovnen nå for det er så kaldt her inne, så da må eg både løfte på dataen, reise meg opp, gå til ovnen og tilbake til sofaen for deretter å løfte på dataen igjen. Hehehe,det er jo en begynnelse!! ;0) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg var på jak tetter slike i dag,men de var tomme..Kanskje like greit da.. :0) Ja kanskje det. De var ikke noe for meg nei :-) 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hehehe,det er jo en begynnelse!! ;0) Ja, men eg fikk nesten kink i ryggen. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Vel, det er en god start å løfte på pc`n fra bordet til fanget noen ganger. Deretter så kan du jo prøve (mens den står på bordet) å lukke den sammen med foten og opp med hånden, noen ganger. Så kommer det verste........ du må reise deg opp, sette deg ned, altså opp og ned i to minutter!! Viktig at du drikker vann!!!! Så setter du deg og begynner forfra igjen, men bruk da den andre foten og den andre hånden. Lykke til!! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ja, men eg fikk nesten kink i ryggen. Da er du i fritt forfall, Geir! Det er veldig fint at du gaar paa do. Hvis du har vann ved siden av deg, saa drikk masse, saa mye du klarer. Da maa du ofte opp aa gaa deg en tur paa toalettet. Det blir baade kondisjonstrening og styrketrening i ett. Du maa jo loefte datan og sette den fra deg foer du reiser deg opp. Jeg vil anbefale deg paa det sterkeste aa loefte datan mens du reiser deg opp. Det blir en effektiv kneboey! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.