Gå til innhold

Treningstips noen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå er det på tide med en skikkelig innsats for å få bort juleflesket.

Så eg lurer på om noen har noen treningstips, det må ikkje være for harde øvelser, og de må kunne utøves innendørs (uten for mye svettelukt) helst i fra sofaen (gjerne øvelser der en kan ha laptoppen på fanget) ?

Noen sprekinger der ute med tips?

Fortsetter under...

Skrevet

Du kan stramme rompa ved å ligge på sofaen med laptopen i fanget. Du kan ha vekter hengende til bena som du løfter opp og ned. I tillegg kan du spenne på deg noen sånn TV-shop elektroder som gjør at du får den perfekte kroppen i løpet av tre dager.

Skrevet

Legg en stor sjokolade på bordet ved siden av deg og sett en halvannen liters brusflaske der også (en halvliters veier for lite). Ved å strekke ut armen og stadig ta små biter og små slurker vil du trene armmusklene på en ypperlig måte. ;o)

Skrevet

Du kan stramme rompa ved å ligge på sofaen med laptopen i fanget. Du kan ha vekter hengende til bena som du løfter opp og ned. I tillegg kan du spenne på deg noen sånn TV-shop elektroder som gjør at du får den perfekte kroppen i løpet av tre dager.

De elektrodene hørtes geniale ut, får håpe de ikkje går på 230 volt.

Skrevet

Legg en stor sjokolade på bordet ved siden av deg og sett en halvannen liters brusflaske der også (en halvliters veier for lite). Ved å strekke ut armen og stadig ta små biter og små slurker vil du trene armmusklene på en ypperlig måte. ;o)

Det har eg prøvd, og det hjelper godt men eg blir så svak i venstre armen (den lengst fra bordet).

Skrevet

Det har eg prøvd, og det hjelper godt men eg blir så svak i venstre armen (den lengst fra bordet).

Flytt stolen din til den andre siden av bordet. *Hjelpsom*

Annonse

Skrevet

De elektrodene hørtes geniale ut, får håpe de ikkje går på 230 volt.

Jeg vurderer faktisk å gå til innkjøp av noen sånne elektrodgreier.

Skrevet

Flytt stolen din til den andre siden av bordet. *Hjelpsom*

Forsåvidt et godt poeng, men er litt redd for å få kink i ryggen. :)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg vurderer faktisk å gå til innkjøp av noen sånne elektrodgreier.

Ikke gjoer det. Jeg gikk fem paa, kjoepte dem, og de var smertefulle!

Dessuten blir man fort lei av disse....

Skrevet

Gjorde det vondt altså? Men virker de? Det er det viktigste. Jeg spør deg, for deg stoler jeg på.

Gjest Angela26
Skrevet

Gjorde det vondt altså? Men virker de? Det er det viktigste. Jeg spør deg, for deg stoler jeg på.

Jeg brukte dem bare noen ganger jeg, saa orket jeg ikke mer. Paa armene gikk det forsaavidt greit, men paa magen svidde det naa inni granskauen!

Skrevet

Jeg brukte dem bare noen ganger jeg, saa orket jeg ikke mer. Paa armene gikk det forsaavidt greit, men paa magen svidde det naa inni granskauen!

Jøss, jaja. Kanksje jeg faktisk må begynne å trene.

Skrevet

Jeg var på jak tetter slike i dag,men de var tomme..Kanskje like greit da.. :0)

Annonse

Skrevet

Får bare løfte dataen opp og ned da! ;0)

Det gjør eg hver gang eg må på do.

Men, eg vurdere å slå på ovnen nå for det er så kaldt her inne, så da må eg både løfte på dataen, reise meg opp, gå til ovnen og tilbake til sofaen for deretter å løfte på dataen igjen.

Skrevet

Det gjør eg hver gang eg må på do.

Men, eg vurdere å slå på ovnen nå for det er så kaldt her inne, så da må eg både løfte på dataen, reise meg opp, gå til ovnen og tilbake til sofaen for deretter å løfte på dataen igjen.

Hehehe,det er jo en begynnelse!! ;0)

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg var på jak tetter slike i dag,men de var tomme..Kanskje like greit da.. :0)

Ja kanskje det. De var ikke noe for meg nei :-)

Skrevet

Hehehe,det er jo en begynnelse!! ;0)

Ja, men eg fikk nesten kink i ryggen.

Skrevet

Vel, det er en god start å løfte på pc`n fra bordet til fanget noen ganger. Deretter så kan du jo prøve (mens den står på bordet) å lukke den sammen med foten og opp med hånden, noen ganger. Så kommer det verste........ du må reise deg opp, sette deg ned, altså opp og ned i to minutter!! Viktig at du drikker vann!!!! Så setter du deg og begynner forfra igjen, men bruk da den andre foten og den andre hånden. Lykke til!!

Gjest Angela26
Skrevet

Ja, men eg fikk nesten kink i ryggen.

Da er du i fritt forfall, Geir!

Det er veldig fint at du gaar paa do. Hvis du har vann ved siden av deg, saa drikk masse, saa mye du klarer. Da maa du ofte opp aa gaa deg en tur paa toalettet.

Det blir baade kondisjonstrening og styrketrening i ett. Du maa jo loefte datan og sette den fra deg foer du reiser deg opp.

Jeg vil anbefale deg paa det sterkeste aa loefte datan mens du reiser deg opp. Det blir en effektiv kneboey!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...