Gå til innhold

Hvilke treningsøvelser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke treningsøvelser kan jeg utføre for å gå ned i vekt?

Fortsetter under...

Skrevet

Det samme lurte eg og på, så eg kan desverre ikkje hjelpe deg.

Skrevet

Hva lurte du på? Åja, skal du trene også?

Skrevet

Hva lurte du på? Åja, skal du trene også?

Ja, nå har eg bestemt meg for å satse 100%.

Skrevet

Ja, nå har eg bestemt meg for å satse 100%.

Jeg er egentlig ikke tjukk, det er bare at jeg har så mye som dingler. Nesten så jeg kan bruke meg selv som chador.

Skrevet

Jeg er egentlig ikke tjukk, det er bare at jeg har så mye som dingler. Nesten så jeg kan bruke meg selv som chador.

Jo, men det som dingler _skal_ være der !

For all del ikkje slank vekk den, du kan få god nytte av den ved en seinere anledning.

Annonse

Skrevet

Hver gang noen spør om du vil ha noe å spise, dreier du hodet fra venstre til høyre og tilbake igjen 3-4 ganger.

Skrevet

Hver gang noen spør om du vil ha noe å spise, dreier du hodet fra venstre til høyre og tilbake igjen 3-4 ganger.

Javel, kor lenge bør eg fortsette med dette da?

Skrevet

Javel, kor lenge bør eg fortsette med dette da?

Til du har nådd ønsket vekt?

Gjest Moro å trene
Skrevet

Det er mange som mener at god kondisjonstrening er det beste.

Gå fort, springe, god runde på tredemølla, god time på elipsemaskin, hopp og sprett osv. osv.

Skrevet

Da må du trene noe som gir høyt forbrenning og det er kondisjonstrening, sykling, jogging, roing, aerobik osv. Aerobik bør være god motivasjon for å trene også, du kan se på flotte jenter samtidig:-)

Jeg liker ikke så godt og trene kondisjon, jeg trener med vekter og det passer meg bedre.

Annonse

Skrevet

Da skal du gjøre ting hvor pulsen blir høy. Det forbrenner mest. (Rask gange, skigåing, sykling osv.)

I tillegg er det bra med styrketrening. Mer muskler forbrenner med fett. Det er her de fleste misser. De går gjennom en slankekur hvor de går fort ned i vekt. En stor del av vekttapet er muskler som forsvinner. Etter slankekuren sitter de igjen med mindre muskler og dermed en lavere forbrenning.

I tillegg har også mange fått en kropp som er vant til svært lite inntak, og som derfor har satt inn sparebluss. Dvs. at kroppen blir svært forsiktig med å forbrenne det du får inn = veldig lav forbrenning.

Men hoveddelen må du nok ta gjennom mat. Det er fort gjort å spise 500 kalorier, men det tar lang tid å trene dem av igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...