Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leter etter en Police-låt som jeg ikke for mitt bare liv klarer å huske tittel eller tekst på....bare at den er innmari fin.

Her inne kan man jo få svar på ALT, så det er sikkert noen som vet hvilken jeg mener? ;-)

Hvis dere trenger flere opplysninger, så handler den om en som går ute i gatene om natta og synger om at han var født slik osv. Lurer på om det var noe måne- eller fullmåne symbolikk inne der.

Anyone?

Fortsetter under...

Skrevet

Moon over Bourbon street.

Nyyyyydelig sang! :o)

Skrevet

JAAAAAA!!!!!

DEN var det! Du har gjort en gammel dame meget meget lykkelig i kveld :-D

*takketakketakk*

Skrevet

JAAAAAA!!!!!

*takketakketakk*

Dette er garantert første (og siste) gangen jeg klarer å hjelpe noen med en sang! :o))))

Men fy flate så dum jeg var som lot Sting-cd'n ligge igjen hos eksen da jeg flyttet. :o((((

Skrevet

Dette er garantert første (og siste) gangen jeg klarer å hjelpe noen med en sang! :o))))

Men fy flate så dum jeg var som lot Sting-cd'n ligge igjen hos eksen da jeg flyttet. :o((((

Du kan trygt sole deg i glansen i kveld, ja :o))))))))))

Men å legge igjen CD'en var jo absolutt en generaltabbe, denne låta er verdt hele diskografien dere alene :-)

*takketakketakk igjen*

Skrevet

Men er det Police? Er det ikke Sting alene?

Annonse

Skrevet

Men er det Police? Er det ikke Sting alene?

Joda, det er Sting alene ja.

Skrevet

Joda, det er Sting alene ja.

Aha. Da var der DERFOR jeg ikke fant den.

Så vet jeg det ;-)

Skrevet

Aha. Da var der DERFOR jeg ikke fant den.

Så vet jeg det ;-)

Nei, det var hverken Police eller AHA, hør nå etter ka Lillemus sier til deg.

Må du ha det inn med teskje...Det var STING.

Skrevet

Nei, det var hverken Police eller AHA, hør nå etter ka Lillemus sier til deg.

Må du ha det inn med teskje...Det var STING.

Åååå... Var nok helt borte i lykkerusen ;-)

Skrevet

JAAAAAA!!!!!

*takketakketakk*

''en gammel dame meget meget lykkelig''

Hmmm... Hvor gammel er det mulig at denne damen er da?Høres ut til å være dobbelt så gammel som meg ..*føler meg riktig ung i aften* :)

Men nå skal jeg finne låten på limewire :)

Skrevet

''en gammel dame meget meget lykkelig''

Hmmm... Hvor gammel er det mulig at denne damen er da?Høres ut til å være dobbelt så gammel som meg ..*føler meg riktig ung i aften* :)

Men nå skal jeg finne låten på limewire :)

38... Ikke såååå ille for så vidt, men det føltes sånn da jeg kom til å huske på dene låta fra min grønne ungdom :o)

Skrevet

Hehe. *ser for meg ungene dine rase gjennom cd-samlinga hos pappa'n, etter ordre fra mamma'n*

Annonse

Skrevet

38... Ikke såååå ille for så vidt, men det føltes sånn da jeg kom til å huske på dene låta fra min grønne ungdom :o)

Nyt det, du! Du er jo nesten bare barnet :) Og DET går fort over.

Skrevet

[quote name=Lotte :o)' timestamp='1199915090' post='3774144]

Hehe. *ser for meg ungene dine rase gjennom cd-samlinga hos pappa'n, etter ordre fra mamma'n*

Neida, jeg vet jeg ga den til ham da jeg flyttet, sa det var helt greit at han fikk den. Hadde jeg villet ha den tilbake så hadde jeg fått det om jeg hadde bedt om det. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...