Gå til innhold

Naa som det snakkes om trening: SPEIL

Anbefalte innlegg

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg var paa shopping i ettermiddag. Det er jo salg overalt, saa jeg _maatte_ jo dra en tur aa se...

Jeg fant meg en bukse og noen gensere. Lykkelig paa vei inn i proeverommet og av med klaerne....

Sjokkert!!! Er det slik at disse speilene forstoerrer kroppen eller noe??? Er det juleribba som har flesket seg paa meg??? Eller er det bare jeg som trodde jeg var tynnere enn jeg egentlig er?

Erfaring mottas med takk!

Fortsetter under...

Skrevet

I noen prøverom er speilene slik at man ser mye tynnere ut, for å lokke folk til å kjøpe mer.

Gjest Angela26
Skrevet

I noen prøverom er speilene slik at man ser mye tynnere ut, for å lokke folk til å kjøpe mer.

Saa da er jeg tykkere enn hva speilet viser altsaa???

*Hjelp!!!*

Skrevet

Jeg tutlet halv troende inn i prøverommet i dag. først på vero moda så på kappHal. tok med meg str 38 og 40. #8 går halveis på lårene (passet perfekt før) og 40 sitter fint men for liten i livet, er der det sitter kan man si :(

Synd buksene har blitt så små i str :P

Skrevet

Saa da er jeg tykkere enn hva speilet viser altsaa???

*Hjelp!!!*

Nei nei, det var bare en tanke. Speilene er så forskjellig. Jeg ser flott ut i mange speil, og stygg ut i andre.

Gjest Angela26
Skrevet

Jeg tutlet halv troende inn i prøverommet i dag. først på vero moda så på kappHal. tok med meg str 38 og 40. #8 går halveis på lårene (passet perfekt før) og 40 sitter fint men for liten i livet, er der det sitter kan man si :(

Synd buksene har blitt så små i str :P

Her i Spania er stoerrelsene dverg. Spanjolene er jo bittesmaa! Og saa kommer jeg, kjempen paa 182....Jaja...

Jeg vet ikke hvordan str. er i Norge lenger...

Annonse

Skrevet

Det kan jo være noe galt med lyset i prøverommet.

Skrevet

Her i Spania er stoerrelsene dverg. Spanjolene er jo bittesmaa! Og saa kommer jeg, kjempen paa 182....Jaja...

Stakar, du får gå i mannebutikker:p Neida, bare tuller... :)

Fra spøk til alvor, str i Norge har blitt mindre gjennom årene. Samtidig som jeg blir større ;( dårlig kombinasjon!

Skrevet

Ja, lyset kommer ovenfra, og dermed får man valker selv om man (nesten) ikke har det.

Gjest Angela26
Skrevet

Ja, lyset kommer ovenfra, og dermed får man valker selv om man (nesten) ikke har det.

Jeg har jo litt kjaerlighets-haandtak da, som det saa fint heter. Men i dette speilet ble det mer "hat-haandtak"...

Gjest Angela26
Skrevet

Lyset funka litt for bra kanskje...

Skrevet

Lyset funka litt for bra kanskje...

Da har det nok vært overspenning på nettet.

Skrevet

Det er korrekt observert.

Annonse

Skrevet

Du det der var jeg også utsatt for like før jul. Speilet må lyve fælt, for jeg ser ikke slik ut hjemme. Fatter egentlig ikke at det skal være noe salgstricks, eller hva det skal det være godt for?

Gjest Angela26
Skrevet

Du det der var jeg også utsatt for like før jul. Speilet må lyve fælt, for jeg ser ikke slik ut hjemme. Fatter egentlig ikke at det skal være noe salgstricks, eller hva det skal det være godt for?

Og hva med disse cellulittene som plutselig gliste mot meg paa armene? Hva i all verden skjer?? Jeg torde nesten ikke dra blikket nedover....

*skrekk og gru*

Skrevet

Speil i prøverom er like grusomme som speilet hos frisøren *grøss*

Skrevet

Og hva med disse cellulittene som plutselig gliste mot meg paa armene? Hva i all verden skjer?? Jeg torde nesten ikke dra blikket nedover....

*skrekk og gru*

Hehe, lysene gjør nok noe...blander seg med fargen i garderoben? ;) De burde kjørt på med aprikosfarget rolig lys!

Skrevet

I Norge kjøper jeg klær i str 36-38 og i Spania må jeg opp i str. 40....

Gjest Angela26
Skrevet

Hehe, lysene gjør nok noe...blander seg med fargen i garderoben? ;) De burde kjørt på med aprikosfarget rolig lys!

Ja! I det minste ha en litt dunkel belysning saa de ikke skremmer vettet av oss kvinnfolka!

Gjest Angela26
Skrevet

I Norge kjøper jeg klær i str 36-38 og i Spania må jeg opp i str. 40....

Ja, det samme her!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...