Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg var paa shopping i ettermiddag. Det er jo salg overalt, saa jeg _maatte_ jo dra en tur aa se... Jeg fant meg en bukse og noen gensere. Lykkelig paa vei inn i proeverommet og av med klaerne.... Sjokkert!!! Er det slik at disse speilene forstoerrer kroppen eller noe??? Er det juleribba som har flesket seg paa meg??? Eller er det bare jeg som trodde jeg var tynnere enn jeg egentlig er? Erfaring mottas med takk! 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 I noen prøverom er speilene slik at man ser mye tynnere ut, for å lokke folk til å kjøpe mer. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 I noen prøverom er speilene slik at man ser mye tynnere ut, for å lokke folk til å kjøpe mer. Saa da er jeg tykkere enn hva speilet viser altsaa??? *Hjelp!!!* 0 Siter
Mamma07 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg tutlet halv troende inn i prøverommet i dag. først på vero moda så på kappHal. tok med meg str 38 og 40. #8 går halveis på lårene (passet perfekt før) og 40 sitter fint men for liten i livet, er der det sitter kan man si Synd buksene har blitt så små i str 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Saa da er jeg tykkere enn hva speilet viser altsaa??? *Hjelp!!!* Nei nei, det var bare en tanke. Speilene er så forskjellig. Jeg ser flott ut i mange speil, og stygg ut i andre. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Jeg tutlet halv troende inn i prøverommet i dag. først på vero moda så på kappHal. tok med meg str 38 og 40. #8 går halveis på lårene (passet perfekt før) og 40 sitter fint men for liten i livet, er der det sitter kan man si Synd buksene har blitt så små i str Her i Spania er stoerrelsene dverg. Spanjolene er jo bittesmaa! Og saa kommer jeg, kjempen paa 182....Jaja... Jeg vet ikke hvordan str. er i Norge lenger... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det kan jo være noe galt med lyset i prøverommet. 0 Siter
Mamma07 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Her i Spania er stoerrelsene dverg. Spanjolene er jo bittesmaa! Og saa kommer jeg, kjempen paa 182....Jaja... Jeg vet ikke hvordan str. er i Norge lenger... Stakar, du får gå i mannebutikker:p Neida, bare tuller... Fra spøk til alvor, str i Norge har blitt mindre gjennom årene. Samtidig som jeg blir større ;( dårlig kombinasjon! 0 Siter
adelie Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det kan jo være noe galt med lyset i prøverommet. Ja, lyset kommer ovenfra, og dermed får man valker selv om man (nesten) ikke har det. 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ja, lyset kommer ovenfra, og dermed får man valker selv om man (nesten) ikke har det. Jeg har jo litt kjaerlighets-haandtak da, som det saa fint heter. Men i dette speilet ble det mer "hat-haandtak"... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Det kan jo være noe galt med lyset i prøverommet. Lyset funka litt for bra kanskje... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Lyset funka litt for bra kanskje... Da har det nok vært overspenning på nettet. 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ja, lyset kommer ovenfra, og dermed får man valker selv om man (nesten) ikke har det. Det er korrekt observert. 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du det der var jeg også utsatt for like før jul. Speilet må lyve fælt, for jeg ser ikke slik ut hjemme. Fatter egentlig ikke at det skal være noe salgstricks, eller hva det skal det være godt for? 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Du det der var jeg også utsatt for like før jul. Speilet må lyve fælt, for jeg ser ikke slik ut hjemme. Fatter egentlig ikke at det skal være noe salgstricks, eller hva det skal det være godt for? Og hva med disse cellulittene som plutselig gliste mot meg paa armene? Hva i all verden skjer?? Jeg torde nesten ikke dra blikket nedover.... *skrekk og gru* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Speil i prøverom er like grusomme som speilet hos frisøren *grøss* 0 Siter
pekkaline Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Og hva med disse cellulittene som plutselig gliste mot meg paa armene? Hva i all verden skjer?? Jeg torde nesten ikke dra blikket nedover.... *skrekk og gru* Hehe, lysene gjør nok noe...blander seg med fargen i garderoben? De burde kjørt på med aprikosfarget rolig lys! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Her i Spania er stoerrelsene dverg. Spanjolene er jo bittesmaa! Og saa kommer jeg, kjempen paa 182....Jaja... Jeg vet ikke hvordan str. er i Norge lenger... I Norge kjøper jeg klær i str 36-38 og i Spania må jeg opp i str. 40.... 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hehe, lysene gjør nok noe...blander seg med fargen i garderoben? De burde kjørt på med aprikosfarget rolig lys! Ja! I det minste ha en litt dunkel belysning saa de ikke skremmer vettet av oss kvinnfolka! 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 I Norge kjøper jeg klær i str 36-38 og i Spania må jeg opp i str. 40.... Ja, det samme her! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.