Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Hvor mye kreves å trene hver dag, og hvor mange dager, for å gå ned litt på veldig kort tid? 0 Siter
Mamma07 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Er ikke vitsi og haste seg ned i vekt, da går du mest sansynlig like fort opp igjen ) 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Er ikke vitsi og haste seg ned i vekt, da går du mest sansynlig like fort opp igjen ) Neida, jeg har reserveløsning for slike ting :-) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Neida, jeg har reserveløsning for slike ting :-) Den vil jeg gjerne høre om? 0 Siter
Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 Den vil jeg gjerne høre om? Man sulter og trener seg tynn, så gjør man andre forebyggende tiltak senere for at det skal holde seg sånn. DA begynner man med trening :-) 0 Siter
Gjest Angela26 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 * Foerst maa du finne ut hvor mange kcal. du trenger hver dag, ut i fra : Vekt, hoeyde, alder og kjoenn. * Saa maa du forbrenne en del av dette, for aa gaa ned i vekt. * Dette gjoeres ved aa trene kondisjon minst 3 dager per uke, à 1 time, for rask effekt. Gjoer du dette hver eneste dag, er du superflink!!!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.