adelie Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 hei! Jeg får ikke connected til limewire, og lurer på om det er brannmur eller inntrengningsforhindring i Norton som kan være årsaken? Hva er det man må slå av? Er det stor risiko for virus etc? Noen som har gode råd? 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 ''Hva er det man må slå av?'' PC`en? 0 Siter
adelie Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Skrevet 9. januar 2008 ''Hva er det man må slå av?'' PC`en? MÅ du alltid være så spirituell? Nå ser jo andre at noen har svart meg, og så gidder de kanskej ikke lese innleggget en gang. Hrmff## (Jaja. Er ikke så sinna, egnentlig 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 MÅ du alltid være så spirituell? Nå ser jo andre at noen har svart meg, og så gidder de kanskej ikke lese innleggget en gang. Hrmff## (Jaja. Er ikke så sinna, egnentlig Du pleier jo å få det til sjøl jo... 0 Siter
adelie Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Du pleier jo å få det til sjøl jo... Ikke alltid 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Ikke alltid Så svarer du deg sjøl i trådene dine! he.he.. 0 Siter
adelie Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Så svarer du deg sjøl i trådene dine! he.he.. Vil jo ikke bry noen unødig, da! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.