Jølsen Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Ønsker enkelte av dere her inne en riktig god natt og et godt nyttår, håper dere får sove godt og får søte drømmer :-) Mange varmer klemmer fra, 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 Den er fin! Godnatt til deg og. Ps! Vi dropper det der angående Bergen, ok? 0 Siter
Mamma07 Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 siden du bare sa enkelte av dere ,så tar jeg en dobbel: God natt jølsen, håper du får mareritt værre enn noen gang:o) 0 Siter
morsan Skrevet 9. januar 2008 Skrevet 9. januar 2008 siden du bare sa enkelte av dere ,så tar jeg en dobbel: God natt jølsen, håper du får mareritt værre enn noen gang:o) ''siden du bare sa enkelte av dere '' Antar han mente jølsa, og Bjølsen og resten av jølsebjølsen valsemølle...;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 ''siden du bare sa enkelte av dere '' Antar han mente jølsa, og Bjølsen og resten av jølsebjølsen valsemølle...;-) Hehe 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Hehe Der er _du_ jo, trodde du var opptatt med helt andre ting. 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 siden du bare sa enkelte av dere ,så tar jeg en dobbel: God natt jølsen, håper du får mareritt værre enn noen gang:o) Mareritt? Skal si i fra hvis du dukker opp i tankene mine, men det tror jeg nok ikke du gjør. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Der er _du_ jo, trodde du var opptatt med helt andre ting. Hehe bare fordi jeg har en fast sexpartner betyr ikke det at jeg ikke gjør annet enn å ha sex skjønner du.. 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Den er fin! Godnatt til deg og. Ps! Vi dropper det der angående Bergen, ok? Ikke lett å glemme noe man stadig blir minnet på. Fy faen, jeg kom nettopp hjem fra jobb jeg, du skulle sett den sprengte postkassa. Ved. 0 Siter
Gjest Wita Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 ''siden du bare sa enkelte av dere '' Antar han mente jølsa, og Bjølsen og resten av jølsebjølsen valsemølle...;-) *LOL* 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 Hehe bare fordi jeg har en fast sexpartner betyr ikke det at jeg ikke gjør annet enn å ha sex skjønner du.. Det har jeg meget vanskelig for å tro. 0 Siter
Jølsen Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Skrevet 10. januar 2008 *LOL* Flytt litt rundt på bokstavene dine, så kommer du frem til et ord som beskriver deg perfekt. Ha ha :-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Hehe bare fordi jeg har en fast sexpartner betyr ikke det at jeg ikke gjør annet enn å ha sex skjønner du.. Pass på så du ikke får mange tastefeil, for da kan vi jo nesten begynne å tro at du dol'er mens du har sex...;-) 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Flytt litt rundt på bokstavene dine, så kommer du frem til et ord som beskriver deg perfekt. Ha ha :-) ''Flytt litt rundt på bokstavene dine, så kommer du frem til et ord som beskriver deg perfekt. Ha ha :-)'' WITA WATI TIWA TAWI WAIT (oi, et orn'tlig ord, gitt!) WIAT ITWA AWIT WTAI osv osv 0 Siter
Mamma07 Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 ''Flytt litt rundt på bokstavene dine, så kommer du frem til et ord som beskriver deg perfekt. Ha ha :-)'' WITA WATI TIWA TAWI WAIT (oi, et orn'tlig ord, gitt!) WIAT ITWA AWIT WTAI osv osv hehe, kjeder du deg eller? 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 hehe, kjeder du deg eller? Måtte bare prøve å¨finne ut hva slags ord Jølsebjølse mener beskriver Wita. ;-) 0 Siter
Mamma07 Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Måtte bare prøve å¨finne ut hva slags ord Jølsebjølse mener beskriver Wita. ;-) Fant du noe løsning da? jeg så ikke noe(?) 0 Siter
morsan Skrevet 10. januar 2008 Skrevet 10. januar 2008 Fant du noe løsning da? jeg så ikke noe(?) Ikke jeg heller.... Men for alt vi vet kan jo Jølle beherske swahili eller noe slikt, der f eks ITWA betyr "du skjønne kvinne" eller noe slikt;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 11. januar 2008 Skrevet 11. januar 2008 Pass på så du ikke får mange tastefeil, for da kan vi jo nesten begynne å tro at du dol'er mens du har sex...;-) LOL Du skal ikek se brot ifra at dte skjefewr siden jeg ikkke gjør annet enn å harewr sex. kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk Ah det var deilig! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.